تجهیز ۴ هزار شعبه برای انتخابات شوراها در خوزستان / ۱۳ خرداد؛ اعلام تأیید صلاحیت‌ها

خورنا: معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از تجهیز ۴ هزار شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در این استان خبر داد.

سیدکریم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به آغاز انتخابات ریاست جمهوری بازدیدهای شهرستانی خود را آغاز کرده‌ایم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: بیش از ۴ هزار شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تجهیز شده‌اند.

*بیش از ۵۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات

وی با اشاره به عوامل اجرایی انتخابات سال جاری خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی انتخابات در استان بیش از ۵۰ هزار نفر است.

*ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۱۵ هزار نفر برای شوراهای شهر و روستاها در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از بین این افراد صلاحیت‌های لازم بررسی می‌شود.

وی افزود: در ۱۳ خردادماه سال جاری اسامی داوطلبان تأییدشده به اطلاع عمومی خواهد رسید.

*برگزاری در موعد انتخابات

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با تاکید بر برگزاری به موقع انتخابات خاطرنشان کرد: بعد از بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری، موعد انتخابات را طبق روزشمار انتخابات خواهیم داشت.

وی افزود: در این راستا بازدید را از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آغاز خواهیم کرد و در حال حاضر همه شهرستان‌ها آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات در ۲۴ خردادماه اعلام کرده‌اند.

حسینی اضافه کرد: همه تجهیزات رایانه‌ای و تمهیدات امنیتی و اجرایی لازم برای برگزاری انتخابات انجام‌ گرفته شده است.

وی در پایان از مستقر کردن تمام تجهیزات و نیروهای لازم برای انتخابات خبر داد گفت: آمادگی لازم را برای حضور پرشور مردم در روز انتخابات ۲۴ خرداد خواهیم داشت.