تعمیر ۲ سالن اصلی تربیت بدنی آبادان

خورنا: خادم‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تعمیرات اساسی سالن‌های بوکس و وزنه‌برداری تربیت‌بدنی آبادان که در مجموعه مرحوم دهداری این شهرستان واقع شده از نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شود.
وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه پیشینه بسیار خوب رشته‌هایی مثل بوکس و وزنه‌برداری در آبادان نیاز بود که سالن‌های مجهز و مناسبی را در اختیار ورزشکاران این رشته‌ها قرار دهیم به همین خاطر به طور حتم تعمیرات این اماکن را از چند روز آینده آغاز می‌کنیم.
رئیس تربیت بدنی آبادان در ادامه افزود: طرح اولیه برای احداث پیست اسکیت آبادان در مجموعه شادروان دهداری تنظیم شده و درصدد هستیم بلافاصله بعد از تصویب این طرح، ساخت این پیست اسکیت را عملیاتی کنیم.
وی از دیگر طرح‌های عمرانی تربیت بدنی آبادان گفت و خاطرنشان کرد: اتاق‌های جانبی سالن ولیعصر آبادان در تعمیر قرار گرفته تا بعد از بازسازی در اختیار هیئت‌های ورزشی شهرستان به عنوان دفتر هیئت قرار گیرد.
تهذیبی در ادامه گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان تصریح کرد: به هر حال فکر می‌کنم هیئت‌ها برای فعالیت‌های اداری و سازمانی خود احتیاج به مکان ثابت و مناسبی داشته  باشند که بعد از اتمام این ساخت و سازها، دفاتر را در اختیار روسای هیئت‌ها ورزشی آبادان می‌گذاریم.
وی در پایان اضافه کرد: فعالیت‌های جدید عمرانی تربیت‌بدنی آبادان چیزی حدود سه ماه طول می‌کشد ولی امیدوار هستیم بعد از اتمام این فعالیت‌ها بتوانیم از امکان موجود نهایت بهره را ببریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *