صنعت‌نفت باید نیمه اول کار را تمام کند

خورنا: عبدالرضا شاغریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: تیم صنعت نفت در سه هفته اخیر نشان داد که به لحاظ فنی پیشرفت قابل توجهی نسبت به دیدارهای ابتدایی خود داشته است.
وی در همین خصوص اضافه کرد: نماینده آبادان در لیگ برتر از سکون تاکتیکی هفته‌های ابتدایی خارج شده که در این میان از آرامشی که هواداران را در روزهای اخیر برای مجموعه ایجاد کرده‌اند نباید به سادگی گذشت.
مربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حضور دروازه‌بان جدید در ترکیب مجموعه صنعت نفت در روز مسابقه مقابل راه آهن تمجید کرد و افزود: در ترکیب قرار گرفتن مهرداد بشاگردی  که یک دروازه‌بان بومی است در روز مسابقه مقابل راه آهن، نقطه عطف ترکیب بود که جای تقدیر از کادر فنی تیم را دارد.
وی در ادامه  از بازی بعدی تیم فوتبال صنعت نفت در مقابل شاهین بوشهر گفت و خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات کادر فنی می‌تواند آشفتگی جدید تاکتیکی را در ترکیب تیم شاهین ایجاد کند که نفتی‌ها با توجه به این آشفتگی و امتیاز میزبانی باید به فکر کسب سه امتیاز این دیدار باشند.
شاغریب تصریح کرد: بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان باید نتیجه را در نیمه نخست مسابقه به سود خود تغییر داده تا در نیمه دوم با آسودگی خاطر تنها به حفظ توپ و زمین دست بزنند.
وی اضافه کرد: تیم فوتبال شاهین بوشهر از یک هافبک قدرتمند و دو مهاجم آماده در ترکیب خود استفاده کرده که این موضوع می‌تواند برای خط دفاعی صنعت نفت خطرساز باشد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷و۴۵ دقیقه روز بیست‌ودوم مهر ماه میزبان شاهین بوشهر است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *