مهلت ثبت‌نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تا فردا تمدید شد

خورنا: سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: مهلت ثبت‌نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تا فردا تمدید شد.

سید نورالله حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی ‌و حرفه‌ای ناپیوسته ترمی سال ۹۲ دانشگاه علمی کاربردی تمدید شده است.

وی افزود: بر این اساس مهلت ثبت‌نام در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی سال‌جاری تا فردا ۱۸ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند تا فردا مهلت دارند نسبت به این کار اقدام کنند.

حسن‌زاده تصریح کرد: متقاضیان البته باید توجه داشته باشند که قبل از انجام ثبت‌نام دفترچه راهنما را با دقت مطالع کرده و سپس نسبت به این کار اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان اضافه کرد: علاوه بر آن نکته دیگر فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز است که در هنگام ثبت‌نام می‌بایست به همراه داوطلبان باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: داوطلبان برای ثبت نام می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org   مراجعه و نسبت به این کار اقدام کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *