حفاری معابر در آبادان از روز ۱۶ مهر ممنوع

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در حاشیه بازدید نمایندگان مردم آبادان در مجلس، فرماندار و خبرنگاران از روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری آبادان اظهار داشت: با توجه به اینکه حفاری معابر در سطح شهر باعث گلایه‌مندی مردم شده از تمام دستگاه‌های حفار خواسته شده از هرگونه حفاری جدی از روز شنبه هفته آینده خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: طبق این تصمیم به دستگاه‌های حفار یک هفته فرصت داده شد تا زمینه پر کردن نوارهای حفاری را فراهم کنند.
شهردار آبادان تصریح کرد: بعد از انجام این تعهدات، مجوز ادامه کار به دستگاه‌های حفار داده خواهد شد.
شیرازی در ادامه اداره برق را تنها نهادی عنوان کرد که کمترین حفاری را در سطح شهر داراست.
این مسئول در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی گفت: در حال پروژه‌های متعددی در سطح شهر آبادان در حال اجرا است که برخی از آنها در سال‌های اخیر مهجور مانده بودند.
وی یکی از پروژه‌ها را احداث پارکینگ طبقاتی عنوان کرد و گفت: برای احداث این پروژه عظیم بیش از ۷میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شهردار آبادان با اعلام اینکه این ساختمان در مجاورت اروندرود و مرز عراق قرار دارد گفت: احتمالا در طبقه فوقانی این پارکینگ یک مجتمع تفریحی و شهربازی برای استفاده مردم در نظر گرفته خواهد شد.
شیرازی تکمیل بلوار ساحلی از خیابان کریمی تا پل سوم را یکی دیگر از پروژه‌های مهم این شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: برای تکمیل این پروژه بالغ بر ۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اجرای پروژه پل امام رضا (ع) به عنوان اولین پل روگذر در سطح شهرستان آبادان به عنوان یکی از پروژه‌های بسیار مهم توصیف کرد و افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۲۸ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
شهردار آبادان از پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه در مدت زمان ۱۸ ماه آماده بهره‌برداری خواهد شد.
شیرازی احداث بلوار ساحلی حد فاصل تانکی ابوالحسن تا خیابان کشتارگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۸/۱۱میلیارد ریال، زیر سازی و آسفالت خیابان‌های ذوالفقاری با اعتبار ۴ میلیاردی، احداث بولوار حد فاصل شیلات تا بازرگانی با ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری عنوان کرد.
این مسئول راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه مکانیزه اتوبوس برای رفاه حال مردم را یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی این شهرداری عنوان کرد و ابراز داشت: بیش از ۵/۲میلیارد ریال برای این ایستگاه‌ها هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون پنج ایستگاه از این ۱۰ ایستگاه آماده بهره‌برداری است.
شیرازی در پایان از احداث سه زمین ورزشی با استفاده از چمن مصنوعی در سه منطقه آبادان خبر داد و اذعان داشت: این پروژه نیز تاکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *