تیمهای ورزشی پتروشیمی ماهشهر در بلاتکلیفی/ احتمال کنار رفتن از لیگ برتر

خورنا: سخنگوی شورای ورزش پتروشیمی بندر امام(ره) گفت: هنوز هیچ تصمیم مشخصی برای وضعیت تیمهای این شرکت گرفته نشده و تیمها در بلاتکلیفی به سر می برند.

شاپور یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با جدیت و تلاش به دنبال حضور در لیگ برتر برای تمامی رشته های ورزشی هستیم اما مدیر عامل پتروشیمی بندر امام (ره)هنوز هیچ مجوز و بودجه ای برای تیمداری تعیین و تصویب نکرده است.

وی تصریح کرد: جلسه هماهنگی که قرار بود به منظور شرکت در لیگ برتر والیبال برگزار شود تشکیل نشد و تکلیف این تیم مشخص نشده است.

مدیر روابط عمومی پتروشیمی بندر امام (ره) وضعیت تیم بسکتبال این شرکت را نیز مشابه تیم والیبال عنوان کرد و افزود: وضعیت تیم بسکتبال نیز نامشخص بوده و هنوز هیچ تصمیمی از سوی مدیرعامل برای ادامه فعالیت این تیم گرفته نشده است.

یاوری با اشاره به نزدیک بودن زمان پایان مهلت ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی در لیگ برتر بسکتبال، گفت: همه نگرانی ها از دیر بسته شدن و عدم هماهنگی و در نهایت نتیجه نگرفتن تیمها در لیگ برتر است که امیدواریم مدیریت این شرکت هرچه سریعتر در این راستا تصمیمی اتخاذ کند.

وی در مورد انصراف یا ماندن در لیگ برتر گفت: وقتی هیچ تصمیمی گرفته نشود به منزله انصراف است و معنای دیگری ندارد و چنانچه تا زمان مقرر تصمیمی نگیریم مسئولان لیگ ما را کنار خواهند گذاشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهري چشم مسئولان ماهشهري روشن...حالا اگر همين تيمها در تبريز يا تهران ميبود و اين مسئولين پتروشيمي اينگونه حرف ميزدند ميديديم كه چگونه گوشمالي ميشدند...ولي افسوس كه اينجا ماهشهر است.....