افزایش ۷۰ درصدی کرایه اتوبوس‌های درون شهری آبادان

خورنا: محمدرضا عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲۷ دستگاه اتوبوس کولردار در سطح شهرستان به شهروندان خدمات حمل و نقل ارائه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی آبادان آمادگی واگذاری ۸۰ درصد از این ناوگان را به بخش خصوصی دارد و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ناوگان اتوبوسرانی آبادان مراجعه کنند.
رئیس ناوگان اتوبوسرانی آبادان با اشاره به اینکه کاهش زمان انتظار مسافران یکی از دغدغه‌‌های سازمان اتوبوسرانی آبادان است، افزود: ۲۰ دستگاه اتوبوس در راستای رفاه حال شهروندان به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.
وی ادامه داد: این تعداد اتوبوس با تسهیلات ویژه و با قیمت ۵/۱۷ درصد محاسبه واگذار شده‌اند و امیدواریم بتوانیم با انجام این اقدامات گامی بلند در راستای جلب رضایت مردم برداریم.
عساکره تصریح کرد: اتوبوس‌های واگذار شده باید هفت سال به‌صورت درون شهری به شهروندان آبادانی خدمات حمل و نقل عمومی ارائه دهند.
این مسئول در ادامه در خصوص افزایش قیمت نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری، گفت: با توجه به رایزنی‌ها و بررسی‌های انجام شده افزایش ۶۰ تا ۷۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های درون شهری در شورای سازمان اتوبوسرانی به تصویب رسیده و به‌منظور تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارجاع شده است.
رئیس ناوگان اتوبوسرانی آبادان اضافه کرد: راه‌اندازی ۱۰ دستگاه مکانیزه اتوبوس در سطح شهر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان همچنان در حال اجراست.
وی از راه‌اندازی تعدادی از این ایستگاه‌های مکانیزه در سطح شهر خبر داد و بیان داشت: امیدواریم این تعداد ایستگاه مکانیزه اتوبوس در موعد مقرر در سطح شهر راه‌اندازی شوند.
عساکره خاطرنشان کرد: با بازگشایی مدارس تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس کولردار به خطوط درون شهری اتوبوسرانی آبادان در راستای رفاه حال دانش‌آموزان افزوده شد.
این مسئول متذکر شد: امیدواریم شهروندان و دانش‌آموزان در راستای حفظ و نگهداری اتوبوس‌های این ناوگان نهایت همکاری را با سازمان داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *