۷ پروژه راه‌سازی در هندیجان اجرایی می‌شود

خورنا: نجاتعلی برات‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: باتوجه به نیازسنجی‌های انجام شده امسال ۱۴ پروژه راه و ترابری هندیجان به اداره کل استان معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پروژه راه‌سازی اداره کل راه و ترابری هندیجان تنها با هفت پروژه موافقت کرد و اعتبارات موردنیاز را به این تعداد پروژه اختصاص داد.
رئیس اداره راه و ترابری هندیجان افزود: این تعداد پروژه با یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان اعتبار در سطح شهرستان هندیجان اجرایی خواهند شد.
این مسئول ادامه داد: نگهداری و انجام عملیات راهداری در مسیرهای اصلی و روستایی، بهسازی و تکمیل جاده‌های روستایی، مرمت و بازسازی جاده سویره و جاده ورودی هندیجان از جمله پروژه‌های اجرایی راه ‌و ترابری امسال در هندیجان هستند.
برات‌پور با اشاره به اجرای عملیات بهسازی جاده هندیجان به سویره تصریح کرد: بهسازی جاده هندیجان به سویره به طول پنج کیلومتر در حال اجراست.
وی با بیان اینکه تاکنون چهار کیلومتر از این جاده احداث شده، در ادامه گفت: امیدواریم مابقی پروژه تا اواخر امسال و در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
رئیس اداره راه و ترابری هندیجان اضافه کرد: همچنین عملیات بهسازی جاده ورودی ده‌ملا نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست.
این مسئول ابراز داشت: احداث جاده‌های روستایی چم‌رحمان و دهنو نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجراست که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.
برات‌پور خاطرنشان کرد: پروژه‌های راه‌سازی در سطح شهرستان هندیجان تاکنون با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا هستند.
وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها نهایت همکاری را با اداره راه و ترابری این شهرستان داشته باشند.
رئیس اداره راه و ترابری هندیجان متذکر شد: امیدواریم امسال شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *