امام جمعه خرمشهر: جایگاه شورا اجرایی است

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: شوراهای اسلامی برخلاف مفهوم رایج شورا و مشورت که معمولا جایگاه تبادل نظر و ارائه نظر مشورتی است، باید به امور تصمیم‌گیری و اجرایی بپردازند.

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: مردم در انتخابات شوراها باید به افراد متدین و معتقد به انقلاب و پیرو گفتمان رهبری حکیم انقلاب رای دهند.

وی افزود: افرادی را برای شوراها انتخاب کنید که دارای سابقه پاک، روشن و در امور کارها مخلصانه و متعهدانه به مردم خدمت کنند.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: شوراهای اسلامی برخلاف مفهوم رایج شورا و مشورت که معمولا جایگاه تبادل نظر و ارائه نظر مشورتی است، باید به امور تصمیم‌گیری و اجرایی بپردازند، بنابراین انتخاب این گونه افراد باید با دقت صورت گیرد که مشکلاتی برای مردم ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: صالح‌ترین انتخاب باید سرلوحه انتخاب مردم قرار گیرد و در این راستا اصلح؛ یعنی اینکه از بین نامزدها هر فرد بین خود و خدای خود مسئولانه و متفکرانه سابقه گذشته، عقل، تقوا، قدرت، کارآمدی و تجربه نامزدها را بررسی کنند و به کسی که تمام امتیازها را داشت، رأی دهند.

موسوی با بیان اینکه امیدواریم نتیجه انتخابات به نفع مردم و همراه با رضای خداوند باشد، بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها حضور حداکثری موجب اقتدار ملی و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم انتخابات آینده موجب رضای پروردگار شود و سعادت، رفاه و رشد مردم را به دنبال داشته باشد تا دشمنان نیز از گفته‌های نابجای خود ناکام بمانند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *