فرمانده انتظامی بهبهان: همکاری مردم با پلیس باعث ارتقای امنیت جامعه می‌شود

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سید محسن تقی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح هفته نیروی انتظامی که در تالار معلم بهبهان برگزار شد ضمن تبریک این هفته به پرسنل خادم نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در صحنه‌های مختلف نبرد با بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخوردی قاطع داشته و اجازه نداده جان و مال مردم به خطر بیفتد.
وی افزود: ماموران زحمت‌کش و جان بر کف نیروی انتظامی همچون سنگرسازان بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس، سینه خود را سپر جامعه کرده و به راستی سنگرسازان بی‌سنگر امروز هستند.
تقی‌زاده تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به جان خود خریده و موجودیت و تمامیت اجتماع دفاع می‌کند حتی اگر خود به با تیرهای زهرآگین دشمن کشته شده و به درجه رفیع شهادت برسند.
فرمانده نیروی انتظامی در خصوص برپایی مراسم نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس نیز گفت: دانش‌آموزان از سنین پایه خود در مدارس به سر می‌برند لذا برنامه‌های آموزشی باید از آنجا آغاز شده تا تاثیر بیشتری بر جامعه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه ما از کودکی فرزندان اجتماع خود را با قوانین و رعایت آنها آشنا کنیم در آینده جامعه‌ای با انضباط بالا و ایمن خواهیم داشت.
تقی‌زاده در ادامه غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با جانبازان و ایثارگران، برگزاری مراسمات فرهنگی و شاد و دیدار با خانواده کارکنان نیروی انتظامی را از جمله برنامه‌های این هفته نیروی انتظامی اعلام کرد.
فرمانده نیروی انتظامی در پایان بر همکاری مردم با نیروی انتظامی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس موجب برقراری امنیت بیشتر در جامعه شده و از این رو از همه مردم تقاضا داریم بیش از پیش با نیروی انتظامی تعامل داشته تا اجتماع را منظم و ایمن کرده و ایمن نگه داریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *