مشکلات پرسنل نیروی انتظامی بهبهان برطرف می‌شود

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح هفته نیروی انتظامی که در تالار معلم این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل زحمتکش ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان این فرماندهی گفت: ایجاد نظم و آرامش اجتماعی در جامعه یکی از مسئولیت‌های مهم نظام بوده که نیروی انتظامی سهم زیادی در این مسئولیت دارد.
وی افزود: شهرستان بهبهان با وسعت بسیار زیاد خود در استان و به دلیل همسایگی با چند استان همجوار خوزستان دارای موقعیت بسیار حساسی بوده که این امر مسئولیت نیروی انتظامی را افزایش می‌دهد.
باذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در نیروی انتظامی انجام این وظیفه بسیار سخت بوده که تنها با تلاش و کوشش فراوان پرسنل و ماموران این فرماندهی قابل انجام است.
وی تصریح کرد: همچنین مطالبات مردم در خصوص نظم و امنیت جامعه، خواسته‌های به حقی است که علاوه بر توجه‌هایی که تا به حال شده، باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت.
فرماندار بهبهان در ادامه ایجاد پلیس ۱۰+، برقراری و ایجاد شبکه بزرگ پلیس امنیت در سطح کشور، ماموریت‌های مرزی در جهت حفظ امنیت و کنترل مرزهای کشور، ایجاد مرکز مشاوره اجتماعی و سایر اقدامات این چنینی را از جمله ابتکارات نیروی انتظامی دانست و بیان داشت: نقطه تماس نیروی انتظامی و نظامی کشور با مردم شما ماموران هستید که باید این نقطه تماس را تقویت کرده و تقاضای مهم این است که از نیروهای ارزشمند و با تجربه در این مقوله استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام کمبودها و کاستی‌هایی که دارد با تمام وجود در ماموریت‌های خود شرکت کرده که این موضوع جای شکرگزاری بسیاری دارد.
باذلی‌محبوب با اشاره به خانواده پرسنل و ماموران نیروی انتظامی نیز ابراز داشت: باید از تک تک خانواده ماموران و پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی به جهت صبر و تحملی که در رابطه با نوع کار عضو خانواده خود دارند تشکر کرده و از آنها تقدیر و قدردانی شود.
این مسئول با بیان اینکه با تلاش نیروی انتظامی بهبهان امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شده افزود: باید در جهت رفع مشکلات پرسنل این نیرو نیز گام‌هایی برداشته شود و من در اینجا قول می‌دهم در روزهای آتی اقداماتی برای حل مشکلات این زحمت‌کشان انجام دهم.
فرماندار بهبهان در ادامه ترافیک این شهرستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: شورای ترافیک بهبهان را فعال کرده و برنامه‌هایی برای حل مشکلات ترافیکی شهرستان ارائه داده‌ایم که با تشکیل کارگروه مربوط به این موضوع امیدواریم مشکلات ترافیکی خیابان‌های شهر حل و این گره نیز باز شود.
وی خاطرنشان کرد: در این میان مردم نیز نباید به دور از ماجرا نشسته و تنها نظاره‌گر باشند و هرکس راه‌کار و عقیده دارد باید آن را مطرح کند تا مورد بررسی قرار گیرد.
باذلی‌محبوب همچنین از همه مسئولان انتظامی خواست بار مراکز قضایی را سنگین نکنند و گفت: بسیاری از پروند‌ه‌ها را می‌توان قبل از اینکه به مراجع قضایی منتقل شوند در محل رفع و مختومه کرد، لذا تقاضا داریم نیروی انتظامی بار مراکز قضایی را سنگین نکرده و تا آنجا که امکان دارد مشکلات و بحث‌های مردم را در همان نقاط به آرامی و با آرامش حل کند.
فرماندار بهبهان در پایان از تلاش‌های اعضای شورای تامین این شهرستان به جهت برقراری امنیت در اجتماع و جامعه تشکر و قدردانی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *