دفتر رئیس‌جمهور «نوار ۸ میلیونی رئیس‌جمهور» را تکذیب کرد

خورنا: مرکز روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور طی اطلاعیه‌ای انتشار مطلبی غیرواقعی و دروغین با موضوع «نوار ۸ میلیونی رئیس‌جمهور …» توسط یکی از سایت‌های خبری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور مطلب یکی از سایت های خبری با عنوان نوار ۸میلیونی رییس جمهور… را کاملا بی اساس و کذب محض دانست و تصریح کرد؛ انتشار دهندگان چنین مطالبی به دنبال ایجاد پیامدهای سوء نسبت به نتیجه آراء انتخابات، التهاب آفرینی و مقدمه سازی برای بلوا و آشوب هستند همان برنامه و سناریویی که قبلا هم – پیش از برگزاری انتخابات ۸۸ – از سوی برخی افراد و محافل سیاسی مطرح و بعد از انتخابات به اجرا درآمد.

متن تکذیبیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

در پی انتشار مطلبی غیرواقعی و دروغین با موضوع «نوار ۸ میلیونی رییس‌جمهور …» توسط یکی از سایت‌های خبری که گرایشات خاص سیاسی آن بر همگان آشکار است صراحتا تاکید می‌شود که اصل موضوع مطرح شده در آن و آنچه به رییس‌محترم جمهور نسبت داده شده است کاملا بی اساس و کذب محض است.

اگرچه این مطلب پس از مدت کوتاهی از انتشار بلافاصله از خروجی سایت مذکور حذف گردید اما انتشار آن یک هدف بیشتر ندارد که همانا زیر سوال بردن سلامت انتخابات ۸۸ و مخدوش نشان دادن انتخابات آتی ریاست جمهوری با هدف ایجاد نگرانی در مردم نسبت به حفظ آرایشان و در نتیجه کاهش مشارکت و از بین بردن زمینه‌های خلق حماسه است.

انتشار دهندگان چنین مطالبی همچنین به دنبال ایجاد پیامدهای سوء نسبت به نتیجه آراء انتخابات، التهاب آفرینی و مقدمه سازی برای بلوا و آشوب هستند همان برنامه و سناریویی که قبلا هم -پیش از برگزاری انتخابات ۸۸- از سوی برخی افراد و محافل سیاسی مطرح و بعد از انتخابات به اجرا درآمد.

مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور ضمن تاکید بر کذب و دروغین بودن این مطلب، دستگاههای مسئول را موظف به رسیدگی به این موضوع و اطلاع رسانی کافی به مردم در این زمینه‌ می‌داند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *