خلیل حیات مقدم: نیاز به تشکیلات مجزا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد

خورنا: عضو سابق کمیسیون قضایی مجلس گفت: به نظر می‌رسد برای برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری نیازمند تشکیلات مجزا هستیم.

خلیل حیات مقدم نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس درباره فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: دستور مقام رهبری از آموزه‌های دینی و احکام شرعی ما نشات گرفته است.

وی افزود: به طور قطع اجرای این دستور باعث رضایتمندی مردم از وضعیت اقتصادی کشور خواهد شد و اگر این فرامین و دستورات به موقع و درست اجرا می‌شد برخی مشکلاتی که امروز گریبان کشور را گرفته پیش نمی‌آمد.

نماینده سابق مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نظرم این است که آنطوری که باید و به شایستگی این دستور از سوی دولت عمل نشد.

حیات مقدم گفت: برخی با این دستور جنبه شعاری و تبلیغی برخورد کرده و این در حالی است که برخی وزارتخانه‌ها می‌توانستند عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشند.

عضو سابق کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به این مطلب که اجرای درست این فرمان منجر به بهداشت اقتصادی می‌شد گفت: همگان بر این باورند که بهداشت و پیشگیری بهتر از درمان است در حالی که ما نتوانستیم بهداشت اقتصادی را با اجرای این فرمان محقق کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که برای اجرای درست فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری نیازمند یک تشکیلات و ساختار مجزا هستیم گفت: همانطور که ستاد فرمان اجرایی امام تشکیل شد و در این سال‌ها هم عملکرد مثبتی داشته است برای تحقق این فرمان نیز به تشکیلات مجزایی نیازمند هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عقیل مشکلی که میخواد راه حل باشد.... این آقا خودشو اول اصلاح کنه و از مردم ماهشهر طلب بخشش کنه به خاطر نابود کردن بیت المال و حق ما بعد بیاد گوهر افشانی کنه