زنگ نظم اجتماعی در مدارس بهبهان نواخته شد

خورنا: به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سید محسن تقی‌زاده امروز در این مراسم که در دبیرستان شهید چمران بهبهان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه ماموران و پرسنل ناجا اظهار داشت: مدرسه بعد از خانواده دومین نهاد و فضایی است که دانش آموزان بسیاری از زمان و اوقات خود را در آن سپری کرده و به همین علت دارای اهمیت و فراوانی است.
وی افزود: به همین علت در اولین روز هفته نیروی انتظامی زنگ نظم اجتماعی در مدارس نواخته می شود تا بار دیگر بر اهمیت دانش آموزان و مدارس و نقش آنها در جامعه تأکید شود.
تقی‌زاده تصریح کرد: همچنین به دلیل اینکه دانش آموزان از سنین کم در مدرسه حضور داشته و از سنین پایه می‌توان به آنها آموزش داد، لذا یکی از محورهای آموزش بنیادی، مدارس و دانش آموزان هستند.
فرمانده نیروی انتظامی بهبهان با اشاره به پیشرفت های علم و فناوری گفت: هر روز که می گذرد سطح علم، دانش و فناوری نسبت به گذشته ارتقا یافته و همگام با آن خطرات و تهدیدات نیز بیشتر و گسترش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: از این رو همه باید بیشتر مراقب بوده و با دید باز و آگاهانه با مسایل مختلفی که در جامعه می بینیم برخورد کنیم.
تقی‌زاده با اشاره به خطرات موتورسیکلت و استقبال جوانان از این وسیله پرخطر به دلیل قدرت مانور بالای آن بیان داشت: همه باید به هنگام استفاده از موتورسیکلت تمام مسایل ایمنی و قانونی را رعایت کرده و از حرکات مارپیچ و خطرناک پرهیز کرده و به طور صحیح و درست از آن استفاده کنیم.
این مسئول در پایان به خطر مواد مخدر در جامعه نیز اشاره کرد و اذعان داشت: مواد مخدر به سلاحی برای دشمنان تبدیل شده که با آمادگی کامل در انتظار لحظه‌ای غفلت از جوانان ما هستند تا آنها را در باتلاق اعتیاد غرق کرده و اجازه ندهند از نیرو و اندیشه جوانی و پربار آنها استفاده شود.