حیات‌مقدم: جوانان ماهشهری در کنار صنایع پتروشیمی بیکار هستند

خورنا: نماینده مردم بندرماهشهر٬ امیدیه و هندیجان در مجلس با انتقاد از به‌کارگیری نیروهای غیربومی در صنایع پتروشیمی گفت: در حال حاضر جوانان ماهشهری در کنار صنایع پتروشیمی بیکار هستند.

به گزارش خورنا به نقل از فارس خلیل حیات‌مقدم اظهار داشت: یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم ماهشهر بحث بیکاری جوانان این شهر است که متاسفانه با وجود صنعت عظیم پتروشیمی هنوز آمار بیکاری در این شهر بسیار بالا است.
وی با اشاره به عدم وجود نظارت کافی بر روند به‌کارگیری نیروها در صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که دولت با جلوگیری از اشتغال نیروهای غیربومی در صنایع موجود٬ زمینه را برای اشتغال جوانان این شهر فراهم کند.
نماینده مردم بندرماهشهر٬ امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری در بخش صنعت پتروشیمی ماهشهر بسیار بالاست اما مردم این شهر هیچ نفعی از این حجم سرمایه‌گذاری جز دود و مسائل زیست محیطی نبرده‌اند.
حیات‌مقدم افزود: یکی از بهانه‌های مدیران صنعت پتروشیمی عدم وجود نیروهای تخصصی در منطقه است که این موضوع اساساً تنها یک بهانه است و جدی نیست.
وی در ادامه ضمن دعوت از جوانان ماهشهری برای آموزش تخصص‌های مورد نیاز در صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: نیروهای مورد نیاز صنایع موجود در منطقه باید به طور تخصصی آموزش‌های لازم را فرا گیرند تا صنایع نیز از این پس بهانه‌تراشی درباره عدم وجود نیروهای متخصص نداشته باشند.
نماینده مردم بندرماهشهر٬ امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت از ایجاد اشتغال در منطقه حمایت می‌کند٬ گفت: نظارت صحیح در راستای عدم به کارگیری نیروهای غیربومی می‌تواند درباره ایجاد اشتغال پایدار در منطقه به شکل جدی مؤثر باشد.
حیات‌مقدم در ادامه٬ با بیان این که ایجاد اشتغال از سوی دولت موجب افزایش روحیه نشاط در جامعه می‌شود٬ تأکید کرد: دولت باید با جلوگیری از اشتغال نیروهای غیربومی در صنایع زمینه را برای ایجاد اشتغال جوانان این حوزه انتخابیه ایجاد کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با دستور وزیر نفت زمینه جلوگیری از به‌ کارگیری نیروهای غیر بومی در منطقه فراهم شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • همشهري از ماهشهر
      آقاي حاج خليل جوري صحبت ميكنند كه تو گويي ايشان تازه وارد ماهشهر شده اند و در اين چندسال نيز نماينده ماهشهر نبوده اند...بهرروي نزديك انتخابات است و .... چگونه است كه بسياري از نزديكان حاج خليل در پتروشيميها و اداره بندر با سفارش ايشان.....لااله الاالله