وجود ۱۴۰۰ ظرفیت خالی مسکن مهر آبادان

خورنا به نقل از خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر آبادان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۴۰۰ واحد ظرفیت خالی در پروژه مسکن مهر این شهرستان وجود دارد.

مرتضی رخیصی اظهار داشت: طرح مسکن مهر از جمله اقداماتی است که دولت در راستای سیاست‌های خود برای بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد جامعه از مسکن مناسب و رفع مشکل مسکن جوانان مورد اجرا گذاشته شده است.
وی ادامه داد: این طرح هم اکنون به یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های در حال اجرا در کشور تبدیل و در همه شهرها شاهد اجرای این پروژه هستیم.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر آبادان افزود: دولت تمام زیرساخت‌ها و تاسیسات مورد نیاز واحدهای مسکونی از جمله آب، برق، گاز و تلفن را به طور رایگان ایجاد و فقط هزینه انشعاب آنها بر عهده متقاضیان خواهد بود.
رخیصی ادامه داد: در شهرستان آبادان ۵ هزار و ۴۶۴ واحد مسکن مهر در قالب ۴۵ تعاونی فعال در حال احداث است که امیدواریم این پروژه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرایی شود.
وی تصریح کرد: در مجموع پروژه مسکن مهر آبادان با فعالیت ۴۵ تعاونی ۶۵ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در همین راستا عملیات احداث واحدهای مسکن مهر آبادان وارد فاز نازک کاری شده‌اند.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر آبادان در ادامه با اشاره به تعامل مطلوب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به تعاونی‌ها، گفت: چالش تأمین سهم آورده اعضا همچنان بر سر راه پروژه مسکن مهر آبادان قرار دارد.
وی همچنین همکاری دستگاه‌های اجرایی در تأمین زیرساخت‌های موردنیاز مسکن مهر مطلوب دانست و اضافه کرد: ۸۰ درصد اجرای تأسیسات آب و برق در مکان پروژه انجام شده است.
رخیصی اظهار داشت: عملیات گازرسانی نیز در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که امیدواریم تا پایان عملیات ساخت زیرساخت‌های موردنیاز نیز تأمین شود.
وی بیان کرد:  در حال حاضر یک هزار و ۴۰۰ ظرفیت خالی در پروژه مسکن مهر آبادان وجود دارد و متقاضیان می‌توانند به‌منظور ثبت‌نام به تعاونی‌های مسکن مهر آبادان مراجعه کنند.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر آبادان افزود: در صورتی که متقاضیان آورده خود را به موقع تامین کنند قطعاً بسیاری از مشکلات موجود حل و روند اجرای واحدهای مسکن مهر با شتاب بسیار سریع‌تری ادامه خواهد یافت.
وی گفت: از همه متقاضیان بهره‌مندی از مسکن مهر می‌خواهیم تا با توجه به فرصت مناسبی که دولت برای خانه‌دار شدن آنها ایجاد کرده است در زمینه تامین آورده خود همکاری لازم را با تعاونی‌ها انجام دهند.