شهردار دارخوین: فاز نخست پارک جاده آبادان ـ اهواز آماده بهره‌برداری است

خورنا: شهردار دارخوین از آماده بودن فاز نخست پارک جاده اهواز ـ آبادان در ورودی دارخوین خبر داد.

محمود لویمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه فاز نخست جاده اهواز ـ آبادان در ورودی دارخوین آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: به زودی این پارک به صورت رسمی راه اندازی می‌شود.

وی احداث سه پارک را یکی از اقدامات مهم برای ارتقای سرانه فضای سبز شهر دارخوین بیان کرد و خاطرنشان ساخت: پارک ۹ دی نخستین مکان تفریحی در شهر بود که با اعتباری ۳ میلیارد ریالی از منابع داخلی شهرداری ساخته شد.

*ساخت پارک ۹ دی در ۷۵ روز

شهردار دارخوین مساحت این پارک را یک هکتار و نیم اعلام کرد و افزود: در این پارک وسایل بازی برای کودکان مانند تاب، سرسره، الاکلنگ و … نصب شده است.

لویمی ادامه داد: پارک ۹ دی در مدت ۷۵ روز با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شهرداری ساخته شده و به پاس حماسه بزرگ ملت شریف ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ به این نام، نامگذاری شده است.

وی احداث پارک محله آلبوبالد را یکی دیگر از اقدامات انجام شده بیان کرد و گفت: تاکنون یک هکتار و نیم از این پارک با اعتبار ۳ میلیارد ریالی ساخته شده است.

*تکمیل فاز نخست

وی به ساخت پارک حاشیه جاده اهواز – آبادان اشاره کرد و گفت: فاز نخست این پارک با مساحت ۲ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال ساخته شده است.

به گفته شهردار دارخوین ۲ میلیارد ریال از اعتبار ساخت پارک جاده اهواز ـ آبادان از اعتبارات استانی و مابقی نیز از منابع داخلی شهرداری اختصاص یافته است.

وی در پایان گفت: با توجه به آماده بودن فاز نخست، به زودی این پارک با حضور مسئولان محلی و استانی به بهره برداری می‌رسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *