رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز منصوب شد

خورنا: حجت‌الاسلام رضا کلاه کج، به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، منصور کوهی رستمی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز از تلاش‌های رئیس سابق این اداره خانم مهین موسوی که زحمات بی‌شمار و خوبی و موثری را کشیده بودند و در رشد و ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز تاثیرگذار بودند تقدیر کرد و گفت: رئیس سابق این اداره، خدمات خوبی را در شهرستان انجام داده است که به رشد و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ارتقای شاخص‌های کتابخوانی کمک‌های زیادی شده است و از تلاش‌های وی تشکر و تقدیر می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا کلاه کج تاکنون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، عضو شورای آموزش و پرورش،  معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رئیس اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان خوزستان و مدیر سازمان ملی جوانان خوزستان بوده است که در سمت خود در پست‌های مختلف با قدرت و همتی خوب به کار پرداخته و موفق بوده است.

وی از این پس ریاست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز را داراست که امید می‌رود با همکاری کارکنان نهاد کتابخانه‌ها و دیگر مسئولان شهرستان خدمات ارزنده و خوبی را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و شاخص‌های کتابخانه‌ای رامهرمز بردارد.

کلاه کج در این جلسه به بیان مزیت‌های نهادهای فرهنگی پرداخت و گفت: من از ابتدای دوران نوجوانی به کتاب علاقه زیادی داشته‌ام و روزانه وقتی را برای مطالعه کتاب و منابع خوب و مناسب اختصاص می‌دادم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز از حضور در نهاد کتابخانه‌های عمومی بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم در این سمت خدمات خوبی را ارائه دهم.

لازم به ذکر است شهرستان اهواز در حال حاضر دارای ۳۲ باب کتابخانه عمومی فعال است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *