کارگران نمونه شادگانی تجلیل می‌شوند

خورناسرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان گفت: دیدار کارگران با مسئولان شهری و تقدیر از کارگران نمونه از جمله برنامه‌های هفته کارگر در این شهرستان است.

امید جلیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به نقش مهم کارگران در چرخه تولید و اقتصاد کشور، اظهار کرد: در سالی که به‌نام حماسه اقتصادی و سیاسی نامگذاری شده، نقش کارگران در تحقق شعار امسال غیرقابل انکار است.

وی با گرامیداشت هفته کارگر افزود: روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است تا بیشتر و بهتر به اهمیت، جایگاه و نقش کارگران، این بازوان توانمند تولید و توسعه توجه و ضمن تجلیل از این قشر به ترویج فرهنگ کار و تلاش و سازندگی پرداخته شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان با اشاره به جایگاه کارگر در شرع اسلام تصریح کرد: نگاه اسلام به کرامت انسانی بین کارگر و کارفرما متوجه است، یعنی کارگر در مقابل کارفرما متعهد، و کارفرما نیز به کارگر نگاه عاطفی و انسانی دارد.

وی در پایان با بیان اهم برنامه‌های هفته کارگر در این شهرستان گفت: دیدار کارگران با امام جمعه و مسئولان شهری و تقدیر از کارگران نمونه از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *