حجت الاسلام یونسی: اگر خاتمی یا هاشمی بیایند، روحانی کنار میکشد

خورنا: حجت الاسلام علی یونسی عصر جمعه به همراه یاسر هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسن روحانی تنها با حمایت هاشمی وارد عرصه انتخابات شده زیرا به احتمال زیاد هاشمی به عرصه انتخابات قدم نگذارد.

وی ادامه داد: تاکنون هاشمی سخنی در خصوص آمدن به عرصه سیاست و انتخابات ریاست جمهوری را مطرح نکرده ، اما به طور حتم نمی توان در خصوص حضور نداشتن وی در این عرصه سخن گفت.
یونسی با بیان اینکه در صورت وارد شدن هاشمی به عرصه انتخابات روحانی از کاندیداتوری برای ریاست جمهوری انصراف می دهد، گفت: در صورتی که هریک از آقایان هاشمی و خاتمی وارد انتخابات شوند روحانی از این عرصه کنار می رود زیرا وی به هیچ وجه درصدد رقابت با این دو شخص نیست.
 گزارش مهر، وی ادامه داد: هم اکنون هاشمی و خاتمی دارای رای بسیار زیادی در میان مردم هستند و عقاید آن ها طرفدار زیادی در بین مردم و به خصوص جوانان داردکه روحانی نیز برای ادامه دادن راه این دو تن وارد این عرصه شده است.
یونسی در خصوص اهداف سفر خود و یاسر هاشمی به آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر همفکران زیادی با این دو شخص در این استان وجود دارد که برای ساماندهی و تشویق این افراد برای حضور در ستاد روحانی وارد عمل شده ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *