امام جمعه هندیجان: شوراها موجب تعالی مناطق می‌شوند

خورنا: خطیب نماز جمعه هندیجان گفت: مردم باید با توجهی مضاعف، انتخابی اصلح را به‌جا آورند، کسی که دلسوز نظام و انقلاب و سرنوشت شهر ودیارشان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان هندیجان؛ اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را مایوس می‌کند.

وی افزود: دشمنان همواره می‌خواهند با تبلیغات سوء، حضور اقشار مختلف مردم را در پای صندوق‌های رأی کمرنگ نشان دهند اما چون صحنه‌های دیگر ناامیدشان خواهیم کرد.

خطیب نماز جمعه هندیجان در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: در خردادماه سال جاری بار دیگر حضور حماسی را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر و روستا از چند منظر حائز اهمیت هستند؛ اول اینکه این انتخابات به مراتب موجب رشد و ارتقای زندگی شهروندان می‌شود و دوم اینکه موجبات تحکیم پایه‌های نظام را با مشارکت بیشتر مردم فراهم می‌کنند.

بهبهانی‌پور خاطرنشان کرد: در همین راستا مردم باید با توجهی مضاعف، انتخابی اصلح را به‌جا آورند، کسی که دلسوز نظام و انقلاب و سرنوشت شهر و دیارشان باشد.

وی در پایان گفت: در انتخابات امسال حضوری یکپارچه و منسجم از اتحاد و برادری مردم مناطق مختلف کشورمان را خواهیم دید.