استاندار خوزستان عنوان کرد: اتمام طرح‌های مسکن مهر تا قبل از پایان دولت دهم

خورنا: استاندار خوزستان گفت: باید برنامه‌های افتتاحیه و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر تسریع شود و تا قبل از پایان دولت دهم به پایان برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در جلسه کارگروه مسکن که در محل استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: از نظر پیشرفت در ساخت مسکن مهر از متوسط کشوری بالا‌تر هستیم و ۸۰ درصد زیرساخت‌ها به پایان رسیده است.

 *زیرساخت‌ها ۱۷ درصد جلو‌تر از واحد‌ها هستند

وی اضافه کرد: ساخت ۶۳ درصد از واحد‌ها نیز به اتمام رسیده است و زیرساخت‌ها ۱۷ درصد جلو‌تر از واحد‌ها هستند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید برنامه‌های افتتاحیه و بهره برداری از واحدهای آماده مسکن مهر تسریع شود، خاطرنشان کرد: طرح‌های مسکن مهر باید تا قبل از پایان دولت دهم به پایان برسد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به تغییرات دولت و انتخابات نزدیک می‌شویم، بخشی از کار و زمان فرمانداران گرفته می‌شود و برای اینکه کار کارگروه مسکن گره نخورد باید به فرمانداران کمک شود.

 *تسریع در پرداخت سهم آورده

حجازی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به اعضای تعاونی‌های مسکن هشدار دهد تا هرچه سریع‌تر سهم آورده خود را پرداخت کنند تا طرح‌ها زودتر به سرانجام برسند.

 *قیمت مصالح رو به افزایش است

وی با بیان اینکه کندی روند اجرای طرح‌های مسکن مهر به ضرر اعضای تعاونی‌ها است، گفت: قیمت مصالح ساختمانی رو به افزایش است و اگر کار به کندی پیش برود متقاضیان با مشکل مواجه می‌شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *