عسگراولادی: موسوی و کروبی از برداران من هستند

خورنا: در ادامه گزیده ای از اظهارات دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری که در دومین همایش الزامات تحقق شعار سال ۹۲ در جمع اصولگرایان مازندران سخن گفته است به نقل از فارس می‌آید:

 مقام معظم رهبری می‌خواهند در انتخابات مشارکت حداکثری باشد. باید تبلیغ همگانی صورت گیرد، گلایه‌ها سبب نشود تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.
سعی کنید نامزدهایی که احساس تکلیف کردند و به میدان آمدند با رای بالای مردم مواجه شوند. رئیس جمهور باید دارای رای بالا باشد تا قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان اثبات شود.
در باب فتنه و انحراف کار نکنید که این موضوع اسباب جنگ را فراهم می‌کند. هر کسی که وارد فتنه و انحراف شده است را به نوعی خارج کنید. آنکه روزی شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را سر داد باید به ولایت فقیه اطمینان کند و از همه عذرخواهی کند، برای صیانت از کشور نیازمند ولایت فقیه هستیم.
رهبر جمهوری اسلامی از ابتدا شعار جمهوری اسلامی ایران را در نظام جمهوری اسلامی نهادینه کردند.
اصلاح‌طلبانی که به هر اندازه در فتنه شرکت داشتند و یا افرادی که در این قضیه سکوت کردند باید از مردم عذرخواهی کنند. برخی مشکل نداشتند و مواضع خوب را اتخاذ کردند چیزی از آنان نمی‌خواهیم.
منظور ما از جریان انحرافی شخص احمدی‌نژاد نیست. ما احمدی‌نژاد را منحرف نمی‌دانیم ولی معتقدیم گروهی از اطراف ایشان به انحراف رفتند. دشمن می‌خواهد ریشه‌های انقلاب را بزند این دو گروه از زمان مصدق و کاشانی و نیز تا امروز حضور دارند که ریشه آنان در آمریکا، رژیم‌ صهیونیستی و انگلیس است.همین الان هم می‌گویم موسوی و کروبی از برادرهای من هستند. اینها مفتون و فتنه زده شدند.
دشمن قصد خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی و نیز انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را دارد. فتنه و انحراف همواره ساخته و پرداخته دشمن است. خداوند تاکید بر توبه دارد و واقعا اینکه خداوند بدون توبه کسی را بپذیرد در گذشته محال بوده و الان هم محال است.
حبیب‌الله عسگراولادی همچنین شامگاه چهارشنبه در حاشیه همایش ملی سبک زندگی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی مازندران و دانشگاه مازندران برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ائتلاف با محوریت جامعتین را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: من خادم آنجا هستم.
وی افزود: تشکل‌هایی همانند موتلفه اسلامی پنج نامزد داشتند که به یک نفر تقلیل یافت همچنین جبهه پیروان ولایت هشت نفر نامزد داشت که به سه نفر کاهش یافت و در این مورد با جبهه پایداری انقلاب هم مذاکره کردیم و خواهیم کرد.
نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: می‌خواهیم هر کس که اصولگرا است و قبول دارد که هر کس مقبولیت بالا داشت بقیه به نفع‌اش کنار بروند، بیایند و در مجموعه حضور داشته باشند و یک تیم شویم چون ما به یک تیم احتیاج داریم.
وی بیان داشت: حتی آن کسی که نمی‌خواهد رئیس جمهور شود بیاید و در تیم حضور داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در کمیته امداد خاطرنشان کرد: جامعتین نمی‌خواهند مصداقی معرفی کنند اما اگر ما مصداق حساب شده‌ای را خدمت‌شان ببریم ممکن است که تائید کنند.
عسگراولادی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسیده بود آیا هاشمی رفسنجانی در انتخابات حضور پیدا می‌کند یا نه، گفت: من علم غیب ندارم اما او خودش می‌گوید که نمی‌آیم ولی فرزندان و اطرافیانش امید می‌دهند که در آینده حضور یابد اما من دراین زمینه با او ملاقاتی نداشتم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *