۸۳ درصد از مصوبات دولت در هندیجان اجرایی شده است

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: در سفرهای اول، دوم و سوم تعداد ۹۷ مصوبه برای شهرستان در هیئت دولت تصویب شده بود که تاکنون ۸۳ درصد از آن‌ها اجرایی، شش درصد در حال اجراست و ۱۱ درصد به دلیل عدم تخصیص اعتبار محقق نشده است.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان سفر کرده و ۹ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی را که برای زیر کشت بردن آن‌ها مصوب کرده بودند افتتاح کرد.

وی افزود: این اراضی کشاورزی به بهره برداری رسیده و هم‌اکنون آماده برای کشت و کار هستند.

*تصویب ۹۷ مصوبه؛ ۸۳ درصد اجرایی؛ ۶ درصد در حال اجرا و ۱۱ درصد متوقف

فرماندار هندیجان تصریح کرد: در سفرهای اول، دوم و سوم تعداد ۹۷ مصوبه برای شهرستان در هیئت دولت تصویب شده بود که تاکنون ۸۳ درصد از آن‌ها اجرایی، شش درصد در حال اجرا است و ۱۱ درصد به دلیل عدم تخصیص اعتبار محقق نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به سفر هیئت دولت به این شهرستان و تصمیمات اتخاذ شده در راستای تزریق اعتبار امیدواریم گام‌های مثبتی در مسیر تعالی و پیشرفت شهرستان هندیجان برداشته شود.

فرج‌الهی در پایان گفت: شهرستان هندیجان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالقوه تجاری و اقتصادی همچنان در این بخش‌ها ضعیف عمل کرده و در مشکلات غوطه‌ور است.