نماینده خرمشهر: دولت ظرفیت‌های تولیدی کشور را افزایش دهد

خورنا: مصطفی مطورزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: با وجود گذشته نیمی از سال جهاد اقتصادی متاسفانه تاکنون شاهد اقدامات جدی دولت برای تحقق عینی این شعار نبودیم.
وی ادامه داد: یکی از دلیل این موضوع پرداختن به حاشیه‌ها و عدم توجه به اصل موضوع نگاه جهادگرانه در عرصه اقتصادی است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت برای این که با شتاب بالایی به اهداف اقتصاد کلان کشور دست پیدا کند باید فعالیت‌هایی افزون بر فعالیت‌های معمول در دستگاه‌ها انجام دهد.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه جدی مجلس برای افزایش نظارت و ارزیابی‌ عملکرد دولت برای تحقق شعار جهاد اقتصادی افزود: تشکیل کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی نشان از عزم مجلس برای همکاری جدی و هموار کردن راه پیش‌روی دولت است.
مطورزاده گفت: وظایف مجلس در خصوص تحقق شعار جهاد اقتصادی مشخص است و نمایندگان مردم در مجلس سعی کردند پس از نام‌گذاری امسال به نام جهاد اقتصادی در بخش قانون‌گذاری موانع و مشکل‌هایی که از سرعت جهادی دولت می‌کاهد را به شکل جدی برطرف کنند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم توسعه بخش تولید گفت: توسعه بخش‌های تولیدی کشور تولید ناخالص ملی را افزایش می‌دهد و این امر موجب توسعه اقتصاد می‌شود.
وی تصریح کرد: مسئولان باید با ارائه سیاست‌های مناسب تولید کشور را به سمتی هدایت کنند که از تمام ظرفیت‌های تولیدی خود استفاده کنند.
مطورزاده از وزارت‌خانه مرتبط با بخش اقتصادی همچون وزارت جهاد کشاورزی، اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، نیرو، صنعت و تجارت، راه و شهرسازی خواست هر چه سریعتر اقدامات صورت گرفته در زمینه تحقق شعار جهاد اقتصادی برای اطلاع افکار عمومی اعلام کنند.
وی ابراز امیدواری کرد در نیمه دوم سال شاهد تحرک بیشتر و جدی‌تر دولت برای تحقق عینی جهاد اقتصادی در همه بخش‌ها باشیم.