دستگیری عاملان قتل پس از ۷ سال در ماهشهر

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: مأموران پلیس آگاهی عاملان قتل راننده مینی‌بوس در دریاچه نمک را پس از ۷سال شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ معاونی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از دریافت خبری مبنی بر قتل مسلحانه راننده مینی‌بوس، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار قرار دادند. ماموران پس از حضور در محل وقوع جرم متوجه شدند که انگیزه قتل سرقت بوده است.
وی افزود: ماموران پلیس تعداد سه نفر از سارقان سابقه‌دار منطقه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند و مورد بازجویی فنی قرار دادند.
معاونی با اشاره به اعتراف متهمان به شرکت در سرقت مسلحانه تصریح کرد: دستگیرشدگان عامل اصلی قتل را فرد دیگری معرفی کردند که پس از درگیری و مقاومت راننده مینی‌بوس هنگام سرقت، به‌وسیله اسلحه کلت به قتل رسید.
فرمانده انتظامی بندر ماهشهر با اشاره به این‌که متهم اصلی در سانحه رانندگی فوت کرده است، خاطر‌نشان کرد: با توجه به اعتراف دستگیرشدگان به بزه انتسابی، آنها پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *