گرشاسبی: سقوط تیم نفت آبادان عمدی بود

خورنا: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سقوط نفت آبادان به لیگ دسته اول به عمد و برای لجبازی با مردم آبادان بود و چون این اتفاق مردم آبادان را ناراحت کرد من وظیفه دارم در این خصوص افشاگری کنم.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوزستان در خصوص عملکرد تیم‌های فوتبال خوزستان در این فصل اظهار داشت: تیم استقلال صنعتی خوزستان با بدشانسی صعود مستقیم به لیگ برتر را از دست داد.

وی افزود: در حالی که این تیم بخت اول صعود از گروه خود به لیگ برتر بود در نهایت به مرحله پلی‌آف رفت و باید در آنجا از حق فوتبالی خود دفاع کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: البته در این زمینه اعلام رشوه نیز شد و حریف ما با زدوبند به لیگ برتر صعود کرد.

گرشاسبی تصریح کرد: ما همه شماره تلفن‌ها را به شکل مکتوب به فدراسیون با ذکر اسم اعلام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون این مسئله را پیگیری نکند باید به فدراسیون نیز شک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه در خصوص تیم صنعت نفت آبادان نیز خاطرنشان‌ کرد: در پایان فصل لیگ برتر، اسامی همه عوامل و مسببان سقوط نفت آبادان به لیگ دسته اول را با ذکر مسئولیت آن‌ها رسانه‌ای خواهم کرد.

گرشاسبی افزود: برای من محرز شد که سقوط نفت آبادان به لیگ دسته اول به عمد و برای لجبازی با مردم آبادان بود و چون این اتفاق مردم آبادان را ناراحت کرد من وظیفه دارم در این خصوص افشاگری کنم.

وی ادامه داد: ما برای صعود نفت آبادان به لیگ برتر تلاش فراوانی را انجام و حتی در جریان بازی پلی‌اف این تیم برای صعود به فصل دهم لیگ برتر با مدیرعامل با نفوذ تیم مقابل که آمده بود نفت را ببرد و به لیگ برتر برسد درگیری پیدا کردم در حالی که این کار دور از شأن و جایگاه من بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: در همه بازی‌های تیم حضور یافتم اما متأسفانه مسئولان این باشگاه هیچ مشورتی را با ما انجام نمی‌دادند و هرچه می‌گفتیم برعکس عمل می‌کردند.

گرشاسبی در پایان گفت: در این خصوص در آینده و پس از پایان لیگ برتر مفصل صحبت خواهم کرد چراکه اگر این افشاگری را نکنیم خائن هستیم.