ثبت‌نام ۹۳ نفر برای انتخابات شورای شهر خرمشهر

خورنا: معاون فرماندار خرمشهر گفت: در پایان آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان شورای شهر و روستا ۹۳ نفر برای شهر خرمشهر ثبت‌نام کردند.

لطیف حیایی‌اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با پایان ثبت‌نام از داوطلبان شورای شهر و روستا در خرمشهر در مجموع ۳۰۴ نفر در شهر خرمشهر، مینوشهر و روستاهای این شهرستان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: در شهر خرمشهر ۹۳ نفر برای کسب ۱۱ کرسی شورای این شهر ثبت‌نام کرده که ۱۰ نفر از آن‌ها زن و ۸۳ نفر مرد هستند.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر ادامه داد: در حوزه مینوشهر نیز ۲۶ نفر ثبت‌نام کرده که از این تعداد سه نفر زن و ۲۳ نفر مرد هستند.

حیایی‌اهوازی تصریح کرد: در روستاها نیز در بخش مرکزی ۱۶۵ نفر کاندیدای شورای روستایی شدند که شش زن و ۱۵۹ مرد را تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین در روستاهای بخش مینو در مجموع ۲۰ نفر برای ثبت‌نام حضور یافتند که همگی آن‌ها مرد هستند.

معاون فرماندار خرمشهر در ادامه خاطرنشان‌ کرد: بر اساس قانون همه مشخصات ثبت‌نام کنندگان بررسی و به مراجع قانونی ارسال شد.

حیایی‌اهوازی افزود: با پایان ثبت‌نام روند بررسی صلاحیت‌ها با انجام استعلام‌های مراجع چهارگانه آغاز شده است و این مراجع به مدت ۱۰ روز سوابق داوطلبان را بررسی خواهند کرد.

وی در پایان گفت: پس از پایان استعلام‌ها روند بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت اجرایی به مدت هفت روز از دوازدهم اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد.