بیمارستان تامین اجتماعی ماهشهر با حضور احمدی نژاد افتتاح شد

خورنا: با حضور رییس ‌جمهور بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی بندر ماهشهر از طرح‌های مهر ماندگار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خورنا، رئییس جمهور محمود احمدی نژاد صبح امروز با حضور در بندر ماهشهر بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهر را افتتاح و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

رییس جمهور در جریان این بازدید با توضیحات مسئولین بیمارستان در جریان روند خدمات رسانی به بیماران توسط این مرکز درمانی قرار گرفت.

منوچهر حیاتی فرماندار شهرستان بندر ماهشر در این افتتاحیه بیان داشت: بیمارستان امام موسی کاظم  دارای ۱۷هکتار مساحت، ۱۷ هزار متر مربع فضای درمانی و دارای  ۴ هزار متر مربع ساختمان جانبی  می باشد.

حیاتی در ادامه گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی  امام موسی کاظم بندر ماهشهر از ۴ بخش اصلی شامل اطفال، داخلی، زنان و جراحی عمومی تشکیل شده که در هر بخش به طور متوسط ۲۲ تختخواب وجود دارد.

در پایان حیاتی خاطر نشان نمود : بازسازی و تجهیز  این مرکز درمانی اعتباری بالغ بر  ۴۰ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است. در  این مرکز درمانی مراکز «ای سی یو»، «سی سی یو» و «ان آی سی یو»  هم پیش بینی شده است.

کلنگ‌ ساخت این بیمارستان در سال ۷۲ به زمین زده شد و تا آذرماه ۸۷ به دلیل کمبود اعتبار تنها به میزان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

در سه سال گذشته با تامین اعتبار لازم از سوی دولت ساخت این بیمارستان با سرعت بیشتری سپری شد و در حال حاضر از مجهزترین بیمارستانهای تامین اجتماعی کشور است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهري باز خدار رو شكر كه بعد از سالهاي متمادي اين بيمارستان گشايش يافت...به اميد تسريع در ديگر پروژه هاي متوقف شده در ماهشهر مانند ايستگاه راه آهن...فرودگاه بين المللي...استاديوم15هزارنفري و......