امام جمعه آبادان: مصوبات مهم سفرهای قبل دولت برای آبادان محقق نشده است

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: مصوبات مهم سفرهای قبل دولت برای آبادان محقق نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور عصر امروز پس از جلسه با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که ما در زمینه مشکلات و چالش‌های آبادان وظیفه داشتیم را مورد تأکید وزیر قرار دادیم.

وی افزود: روند اجرایی مصوبات سفرهای قبلی دولت به آبادان به‌گونه‌ای است که مصوبات مهم و اثرگذاری که باید عملی می‌شد، تحقق نیافته است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: تأکیدی که در این جلسه انجام شد؛ مبنی بر این بود که این جلسات باید کاربردی باشد و تنها به وعده ‌دادن ختم نشود.

ابراهیمی‌پور تصریح کرد: شناسایی پروژه‌ها، بررسی و برنامه‌ریزی‌ برای آنها کار خوبی است، اما باید بپذیریم که در آبادان کارها در شأن این شهر و مردم آن نیست.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از موارد مهمی که در این جلسه مطرح شد، لزوم حضور مداوم مدیران کل نهادهای مهم و تأثیرگذار در شهرستان برای بررسی چالش‌ها و رفع موانع است.

امام جمعه آبادان خاطرنشان‌ کرد: براین اساس پیشنهاد شد تا مدیران کل استان هر ۳۰ یا ۴۵ روز یک بار به آبادان آمده و روند اجرای طرح‌های مربوط به خود را پیگیری و دنبال کنند.

ابراهیمی‌پور افزود: البته بنا نیست که همه مصوبات و پروژه‌هایی که در سفرهای قبلی تصویب و اجرایی نشده در این فرصت کوتاه تا پایان دولت دهم اجرایی شود؛ بلکه چالش‌ها و موانع بررسی تا راهکارهای رفع آنها برای عملیاتی شدن تبیین شود.