نماینده آبادان خبر داد: اجرای تنها۳۰ درصد مصوبات سفرهای قبل دولت در آبادان

خورنا: نماینده مردم آبادان مجلس شورای اسلامی گفت: تنها ۳۰ درصد مصوبات سفرهای قبل هیئت دولت در آبادان محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدحسین دهدشتی عصر امروز پس از جلسه با وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران در خصوص علت ممانعت از حضور خبرنگاران در این جلسه با وجود دعوت قبلی مسئولان این شهرستان اظهار کرد: علت این مسئله را نمی‌دانم و خود نیز به آن اعتراض کردم و خواستار حضور خبرنگاران در جلسه شدم، وزیر ورزش نیز با این مسئله موافقت کرد اما فرماندار آبادان مانع از حضور خبرنگاران شد و باید علت را از وی جویا شد.

وی در ادامه در خصوص روند برگزاری جلسه امروز نیز افزود: باتوجه به زمان اندکی که تا پایان عمر دولت باقی مانده همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد این سفر و این جلسه چیز مهمی را نداشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه مصوبات سفرهای قبل نیز روند اجرای مصوبات و تحقق آنها مناسب نبوده است.

وی تصریح کرد: در استان خوزستان بیش از ۷۰۰ مصوبه در سفرهای قبل به تصویب رسید که بیش از ۳۰۰ مصوبه اجرایی شده که از لحاظ عددی تقریباً ۶۵ درصد است.

دهدشتی اضافه کرد: البته از لحاظ کیفی و اعتباری این میزان به مراتب کم‌تر و چیزی در حدود ۳۰ درصد است.

نماینده مردم آبادان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: در آبادان نیز ۱۴۰ مصوبه در سفرهای قبلی به تصویب رسید که تنها ۵۰ مصوبه اجرایی شد که این نیز رقمی در حدود ۳۰ درصد است.

وی گفت: این سفر دولت نیز بیشتر به‌ منظور ارائه بررسی مصوبات سفرهای قبل و ارائه گزارش بود و در این حلسه نیز ظرفیت‌های آبادان تشریح و مشکلات این شهرستان همچون آب شرب که پس از سه سال تاخیر هنوز رفع نشده است مطرح شد.

دهدشتی ادامه داد: باید ببینیم که در جلسه استان که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد هرچند که روند کنونی امیدوارکننده نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *