حیاتی: ۸۴ درصد مصوبات در ماهشهر اجرا شد/ افزایش محدوده منطقه آزاد اروند تا ماهشهر

خورنا: منوچهر حیاتی گفت:۸۴ در صد مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در این شهرستان به اجرا در آمده است./وی همچنین خواستار افزایش محدوده منطقه آزاد اروند تا ماهشهر شد.

به گزارش خورنا، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی  کشور سردار وحیدی برگزار شد گفت : ۸۴ در صد مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در این شهرستان به اجرا در آمده است .

حیاتی اظهار داشت: شهرستان بندر ماهشهر از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است  که باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد : در سه دوره گذشته سفر ریاست جمهوری به شهرستان بندر ماشهر ۱۳۹ طرح به تصویب رسید که بیش از ۸۴ درصد این مصوبات اجرا و تکمیل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه دا : در بحث مسکن مهر نیز  ۲۳۶۸ واحد به مردم واگذار شده، ۲۸۱۰ واحد آماده بهره برداری  است و ۱۲۲۱۲ واحد دیگر نیز در دست  اجرا می باشد.

حیاتی  میزان تعهد اشتغال شهرستان را نیز ۸۸۶۸ نفر عنوان کرد  و افزود: ۸۹۹۳ نفر اشتغال در شهرستان بندر ماهشهر محقق شده است  که از میزان تعهد  شهرستان فراتر بوده است.

وی مشکل آب شرب شهرستان بندر ماهشهر را یکی از مشکلات عمده  این شهرستان عنوان نمود و افزود : آب شرب در شهرستان موجب شده  مردم با قعطی آب مواجه باشند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطر نشان کرد: عدم تجهیز بندر امام خمینی (ره) به بیمارستان  نیز از دیگر مشکلات  شهرستان است که مشکلات زیادی را برای شهروندان این شهر ایجاد کرده است.

حیاتی توقف پروزه فرهنگسرای شهرستان  بندر ماهشهر، ایستگاه راه آهن این شهرستان و تامین اعتبار جاده بندرماهشهر به هندیجان را از دیگر مشکلات این شهرستان  دانست و خواستار رفع این مشکلات شد .

وی همچنین خواستار افزایش شعاع محدوده  منطقه آزاد اروند به شهرستان بندر ماهشهر شد.