روحانی: از تشکیل ائتلاف ۱+۲ به پیشنهاد هاشمی خبر ندارم

خورنا: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور یاسر و فاطمه هاشمی در جلسه اعلام کاندیداتوری خود و این‌که آیا با هاشمی رفسنجانی جهت کاندیداتوری رایزنی داشته است،گفت: در این باره امروز در روزنامه شرق توضیحات کامل داده شده است.

وی در جواب این سوال که آیا شما با آقای خاتمی جلسه‌ای داشته‌اید نیز تصریح کرد: من با همه بزرگان اصلاح‌طلب و اصولگرا جلسه داشتم و در این جلسات پیرامون مباحث انتخاباتی، موضوعات سیاسی و اجتماعی بحث شده است.
روحانی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد ایده آقای هاشمی مبنی بر شکل‌گیری ائتلاف ۱+۲ با حضور شما، آقایان خاتمی، جهانگیری چیست، گفت: من از این موضوع خبر ندارم و کسی با من صحبت نکرده است.
وی همچنین در رابطه با تعدد کاندیداها در انتخابات این دوره ریاست جمهوری گفت: فکر نمی‌کنم تعدد تا این حد تا مراحل پایانی باقی بماند؛ چراکه در سال‌های گذشته نیز شاهد این موارد بوده‌ایم و از طرفی تعدادی از کاندیداها در ائتلاف هستند و در نهایت یک نفر از آنها اعلام نهایی می‌شود.
روحانی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت حضور آقای خاتمی و هاشمی به حضور خود ادامه می‌دهید، گفت: من بارها گفته‌ام قبل از اینکه اعلام حضور کنم با آقایان هاشمی و خاتمی صحبت کرده‌ام و آنها گفته‌اند که کاندیدا نمی‌شوند.
به گزارش ایسنا، روحانی همچنین در جواب سوالی مبنی بر این‌که اگر اصلاح‌طلبان بر روی شما به اجماع برسند، چه واکنشی خواهید داشت و آیا در این راستا رایزنی کرده‌اید، تصریح کرد: ممکن است عده‌ای رایزنی کرده باشند و من به هرجناح و گروهی که از من حمایت کند، می‌گویم متشکرم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *