وزیر ورزش از پیگیری عدم اجرای پروژه‌ها در آبادان خبر داد

خورنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: مواجه از نزدیک و عملی با چالش‌ها و مشکلات حکمت حضور مسئولان در منطقه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد عباسی عصر امروز پس از جلسه با مسئولان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز با مسئولان آبادان موارد مهمی در خصوص مسائل مختلف و روند اجرای پروژه‌ها در این شهرستان توسط مسئولان تشریح شد.

وی افزود: در این راستا ضرورت پیگیری بخشی از این مصوبات از سوی مسئولان آبادان به خوبی روشن شد و بخشی از کار را که با وقفه مواجه شده است را توضیح دادند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما نیز برای همین کار و برای شنیدن مشکلات، جمع بندی و گزارش آنها به اعضای دولت آمده بودیم.

عباسی تصریح کرد: حکمت حضور مسئولان در منطقه این است که عملاً و حضوراً با مسائل و چالش‌ها مواجه می‌شوند.

وی گفت: نزدیک ۵۰ درصد از همه پروژه‌های سفرهای گذشته، حدود ۳۰ درصد در حال اجراست و بخشی با اشکالاتی که در گذشته داشت شروع نشده بود.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در این راستا به همکارانم در دولت یادآوری می‌کنم که آنهایی که انجام نشده را نیز دنبال کنیم.

عباسی در ادامه خاطرنشان‌کرد: رسالت نظام پایدار است و وقفه‌ای در خدمتگزاری انجام نمی‌شود و انتخابات و عمر دولت‌ها به دلیل شرایط دیپلماتیک و دمکراسی است.

وی گفت: همان ‌طور که در گذشته کارهایی انجام شد و در این مدت با شدت بیشتری دنبال شد در آینده نیز دیگران این مسیر را دنبال می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد: رئیس جمهور نیز پیگیر این مسئله بودند که در این فاصله باقی مانده تا پایان دولت مصوبات گذشته با جدیت پیگیری و محقق شود.