وزیر ورزش از ارائه راهکار برای رفع موانع خوزستان خبر داد

خورنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: از مهمترین اهداف سفرهای چهارم هیئت دولت در شهرها و استان‌های کشور پیگیری مصوبات قبلی است که البته این مهم بهترین تصمیمی بوده که در مسیر اجرایی شکل گرفته است.

محمد عباسی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: دولت در جریان سفرهای اول تا سوم مصوباتی را اجرایی و در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: از مهمترین اهداف سفرهای چهارم هیئت دولت در شهرها و استان‌های کشور پیگیری مصوبات قبلی است که البته این مهم بهترین اقدام و تصمیمی بوده که در مسیر اجرایی شکل گرفته است.

کمبودهای خوزستان پیگیری می‌شود

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تاکنون گام‌های خوبی از سوی دولت صورت گرفته و کارهای بسیار مطلوب و مؤثری در بخش‌های مختلف اجرایی محقق شده است اما نسبت به شایستگی مردم خوزستان که مشهد شهدای شلمچه نام گرفته هنوز نارسایی و کمبودهایی وجود دارد.

وی عنوان کرد: در همین راستا، این نواقص و کاستی‌ها را پیگیری می‌کنیم و در جریان جلسه هیئت دولت در پایان سفرهای استانی راهکارهایی برای رفع موانع و مشکلات پیش‌روی استان خوزستان در نظر می‌گیریم.

ادای احترام به شهدای شلمچه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان با حضور در خرمشهر و بازدید از پروژه نیمه تمام ورزشگاه جهان آرا این شهرستان با همراهی مسئولان شهری به سمت گلزار شهدای شلمچه حرکت کرد.

وی با حضور در شلمچه به مقام شامخ شهدای این مرز و دیار ادای احترام کرد و تجدید میثاقی مجدد با آرمان‌های این بزرگواران بست.

عباسی در سفر یک‌روزه خود بازدید از پروژه‌های مصوب دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را در دستور کار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *