احمدی نژاد: در افتتاح ۲۴ پروژه خوزستان حضور خواهم داشت

خورنا: رئیس جمهور گفت: دو کارگروه کشاورزی و معدن را در استانداری خوزستان تشکیل داده‌ایم و پروژه‌های آماده افتتاح بسیاری زیادی در استان در دستور کار قرار دارند که من به شخصه در افتتاح ۲۴ پروژه حضور خواهم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمود احمدی‌نژاد لحظاتی پیش در فرودگاه اهواز و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که توفیق سفر چهارم هیئت دولت به استان خوزستان را عنایت کرده است.

وی افزود: خوزستان برای ملت و تاریخ شناخته شده است، این استان دیار مردمان مؤمن، استقلال طلب، تلاشگر و مفید به حال جامعه است.

رئیس جمهور تصریح کرد: این مردمان وجود خود را طی قرون و اعصار برای استقرار ارزش‌های اسلامی و موجودیت ایران فدا کرده‌اند.

خوزستانی‌ها فخر ملت ایران و جامعه اسلامی هستند

وی با بیان اینکه خوزستانی‌ها فخر ملت ایران و جامعه اسلامی هستند، عنوان کرد: این مردمان در تولید، کار و فرهنگ سرآمد هستند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت که برآمده از مردم است در پیشرفت کشور و رفع مشکلات، خدمتگزار است و بر همین اصل است که سفرهای استانی شکل می‌گیرد و محقق می‌شود.

هدف از سفر امروز تجدید میثاق با مردم است

وی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی مجموعه کارهای استان مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: هدف از سفر امروز، اول عرض ادب به مردم و تجدید پیمان است و دوم بررسی مباحث روز استان است؛ در همین راستا به شهرستان‌های جدید استان سفر می‌کنیم.

رئیس جمهور در ادامه افزود: دو کارگروه کشاورزی و معدن را در استانداری خوزستان تشکیل داده‌ایم و پروژه‌های آماده افتتاح بسیاری زیادی در استان در دستور کار قرار دارند که من به شخصه در افتتاح ۲۴ پروژه حضور خواهم داشت.

رفع موانع پروژه‌های مصوب سفرهای قبلی

وی تصریح کرد: در جلسه دولت مروری بر روند پیشرفت استان و مصوبات سفرهای قبلی صورت می‌گیرد و اگر مانعی در این زمینه وجود دارد، برطرف خواهد شد.

احمدی‌نژاد همچنین عنوان کرد: با رفع موانع پیش‌روی پروژه‌های مصوب شده اگر مواردی وجود دارد که در سفرهای قبل به آن‌ها کمتر توجه شده‌اند مجدداً مورد بررسی قرار می‌گیرند.