امام جمعه خرمشهر: دولت زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند/ مشکلات آب و فاضلاب رفع شود

خورنا: امام جمعه خرمشهر گفت: با توجه به سفر هیئت دولت به استان خوزستان، باید زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمشهر در منحل مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: سفر هیئت دولت به استان خوزستان فرصت خوبی برای رفع موانع و مشکلات مردم استان است که امیدواریم در این خصوص گام‌های عملی برداشته شود.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در این سفر بایستی موضوع رفع موانع اشتغال جوانان مورد توجه جدی قرار گرفته شود.

خطیب جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: تقویت بنیه کشاورزی، برنامه جامع برای توسعه شهری، تقویت شهرک صنعتی خرمشهر در دستور کار دولت قرار بگیرد.

موسوی تصریح کرد: دولت بایستی مشکل آب و فاضلاب خرمشهر به شکل جدی و کامل بررسی و حل کند.

وی همچنین خواستار تکمیل پل یادگار امام این شهر شد و عنوان کرد: یکی از انتظارات جدی مردم از دولت اجرای پروژه دو بانده کردن مسیر خرمشهر به اهواز است که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه خطبه‌ها به سالروز ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی در تمام دوران انقلاب اسلامی ایران اوراق زرینی از خود به یادگار گذاشته که حضور به موقع و ارزشمند ارتشیان قهرمان در صحنه نبرد و هشت سال دفاع مقدس و دفع غائله گروهک‌های ضد انقلاب سند این مدعاست.

موسوی به وظیفه جدی مردم در قبال شعار امسال یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و یادآور شد: واژه حماسه یک واژه جهادی است و جایی اتفاق می‌افتد که یک میدان نبرد وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: استنباط از نام‌گذاری امسال به عنوان سال حماسه اقتصادی و سیاسی آن است که گویی مقام معظم رهبری صحنه کشور را صحنه نبرد و میدان جنگ می‌بینند که دو صف در برابر هم آماده نبرد هستند.

خطیب جمعه خرمشهر اضافه کرد: در این نبرد در یک سو ملت رشید ایران قرار دارد که از هویت و کیان و همه چیز خود در عرصه سیاسی داخلی و بین‌المللی دفاع می‌کند و در سوی دیگر در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی، نظام سلطه قرار گرفته و عمدتاً پنج یا شش کشوری خلاصه می‌شوند که به ناحق خود را جامعه بین‌المللی می‌دانند و با ابزارهای مختلف در برابر ملت ایران صف‌آرایی می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: در واقع حماسه یعنی نترسیدن در حمله به مشکلات و غلبه بر آن است و به یقین با همت مردم و مسئولان شاهد تحول چشمگیری در حوزه‌های مختلف کشور خواهیم بود.

وی در پایان متذکر شد: یکی از حرکت‌های خوب در این میدان نبرد با برنامه بودن و مطابق مدون مستمر عمل کردن است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *