نماینده خرمشهر: انتصاب مدیر بومی منطقه آزاد اروند به‌جاست

خورنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید فضای تعامل را برای مدیر جدید سازمان منطقه آزاد اروند مهیا کرد و به وی فرصت داد تا بتواند اقدامات خود را به خوبی اجرایی کند.

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: تغییرات مدیریتی اخیری که در سازمان منطقه آزاد اروند شکل گرفته را به فال نیک می‌گیرم و از این موضوع خرسند و خوشحالم که بالاخره پس از سال‌ها مدیرعامل بومی بر کرسی مدیریت این سازمان موثر در منطقه تکیه می‌زند.

وی افزود: مدیریت جدید منطقه آزاد اروند فردی بومی و فرزند همین مرز و دیار است به همین لحاظ به خوبی به درد مردم آشناست و مشکلاتشان را دیده و می‌شناسد.

*نیروهای بومی را حمایت کنیم

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آن دسته از مدیران و افرادی که با این تغییر مدیریتی در سازمان منطقه آزاد اروند مخالفند باید با دید بازتر و رویی گشاده‌تر به این اتفاق بنگرند و سعه صدر داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید فضای تعامل را برای مدیر عامل جدید این سازمان مهیا کرد و به وی فرصت داد تا بتواند ایده و نظرات خود را به خوبی اجرایی کند.

*انتصاب مدیران بومی برابر با توسعه منطقه

سامری همچنین عنوان کرد: مطمئنا انتصاب مدیران بومی فضای پیشرفت و توسعه منطقه را در بر خواهد داشت و در راستای به‌کارگیری و جذب دیگر نیروهای بومی در مشاغل مختلف موثرتر است.

وی ادامه داد: همه شاهد اتفاقاتی که چند سال پیش در این سازمان ایجاد شد هستیم و می‌دانیم که در این رابطه بیت‌المال ضایع شد؛ چرا آن زمان شاهد هیچ‌گونه مخالفت و اعتراضی از سوی مدیران و افرادی که امروز قصد کارشکنی دارند صورت نگرفت؟ آیا اقداماتی که پیش از این توسط مدیران پروازی و غیربومی در منطقه آزاد اروند صورت گرفته همه راضی کننده و در راستای پیشرفت منطقه بوده است؟!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه از مرحوم محمدرضا عباسی، دومین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و نخستین مدیر بومی این مجموعه یاد کرد و گفت: مرحوم عباسی یکی از مهره‌های کلیدی دوران دفاع مقدس که زحمات زیادی را برای عمران و آبادی شهرستان خرمشهر کشید نخستین مدیر بومی منطقه آزاد اروند بود.

*خرمشهر زخمی بر زمین رها شده است

وی بیان کرد: شهرستان خرمشهر و روستاهای این منطقه با وجود گذشت بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی همچنان زخمی بر زمین رها شده و هیچ دادرسی ندارد؛ انتصاب مدیران غیربومی نیز تاکنون نتوانسته مرحمی بر زخم‌های عمیق این شهر بزند.

سامری اظهار کرد: پس باید با تعامل و حمایت مضاعف از نیروهای بومی منطقه حمایت کرد و بار دیگر فرصت عمران و آبادی به منطقه داد تا در سایه همت و انسجام بتوان گامی موثرتر و کارآمدتر برای شهر و دیارمان برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *