ثبت‌نام ۱۴۲۲ کاندیدا در انتخابات شوراهای شهر و روستای خوزستان

خورنا: رئیس ستاد انتخابات خوزستان از ثبت‌نام یک هزار و ۴۲۲ کاندیدا در انتخابات شوراهای شهر و روستای این استان خبر داد.

سیدکریم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تا عصر روز گذشته، یک هزار و ۴۲۲ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد، یک هزار و ۳۷۳ نفر مرد و ۴۹ نفر زن بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان تصریح کرد: همچنین ۵۲۴ نفر از این افراد برای حضور در شوراهای شهر و ۸۹۸ نفر نیز برای حضور در شوراهای روستایی اعلام آمادگی کردند.

وی از داوطلبان خواست برای پیشگیری از ازدحام، ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، داوطلبان حضور در انتخابات شوراها می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها و یا بخشداری‌ها، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و ضرورتی برای حضور در دفاتر پیشخوان وجود ندارد.

همچنین بر اساس اطلاعیه شماره چهار ستاد انتخابات وزارت کشور، داوطلبان باید این مدارک را در هنگام ثبت‌نام خود ارائه دهند: اصل شناسنامه عکس‌دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید ۴ × ۳، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولین ماده ۲۸ قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا به‌منظور برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *