نماینده آبادان: سلامت توانمندی و انگیزه کاندیدای شوراها مدنظر قرار گیرد

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در گزینش کاندیدای شوراها خود سلامت، توانمندی و کارآیی و انگیزه فرد منتخبشان را مدنظر قرار دهند.

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر قرار داریم و این موضوع از همه جهات مورد اهمیت است.

وی افزود: مهم‌ترین تاثیر این انتخابات بر عمران و آبادانی شهرها و زندگی شهروندان است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم استان خوزستان به‌ویژه این شهرستان همیشه در انتخابات حضوری پرشور و گسترده داشته و این نشان از این دارد که همیشه نسبت به سرنوشت محله و منطقه خود حساس و علاقه‌مند هستند.

* وضع حداقل قوانین‌ها

این مسئول اضافه کرد: اما آنچه که در انتخابات کم و کاستی‌ها را به ‌وجود می‌آورد قوانینی‌ است که حداقل‌ها را وضع می‌کند.

دهدشتی تصریح کرد: حداقل‌هایی نظیر مدرک تحصیلی و سوءشهرت که با عبور کاندیدا از این فیلترها دیگر به موارد خاص‌تری توجه نمی‌شود!

* مردم کاندیدای اصلح را برگزینند

وی با بیان اینکه آنچه یک کاندید انتخاباتی را نسبت به سایرین متمایز می‌کند، اراده، وجدان کاری و انگیزه است، گفت: با توجه به تجربیات مردم در سه دوره قبل انتخابات شوراها، در این دوره باید با چشمانی بازتر و آگاهانه‌تر در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم باید کاندیدای اصلح را برگزینند و در گزینش خود سلامت، توانمندی و کارآیی و انگیزه فرد منتخبشان را مدنظر قرار دهند.

* در انتخابات باید احساسات، وابستگی‌های قومی و عشیره‌ای و تعصبات را کنار گذاشت

این مسئول به مردم توصیه کرد: باید تلاش کنیم سطح شوراها را ارتقا دهیم و برای تحقق این امر افرادی توانمند، با سابقه‌ای روشن و با کارنامه اخلاقی در خور شان برگزینیم.

دهدشتی اذعان داشت: در انتخابات باید احساسات، وابستگی‌های قومی و عشیره‌ای و تعصبات را کنار گذاشت و به کسانی که صلاحیت دارند رأی داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *