معرفی لنکرانی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری

خورنا: یک عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از تایید کامران باقری لنکرانی در شورای فقاهتی این جبهه خبر داد و گفت که وی هفته آینده معرفی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتخاب کاندیدای این جبهه گفت: دوستان شورای مرکزی مایل بودند که جلیلی، لنکرانی، فتاح و میرکاظمی در ائتلاف این جبهه حضور داشته باشند اما خود این دوستان، انگشت اشاره را به سمت لنکرانی بردند.وی افزود: ما مایل بودیم که همین جمع ائتلاف ادامه پیدا کند اما خود این دوستان مایل به ادامه موضوع نبودند، بلکه معتقد بودند که باید برای یک نفر کار کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درخصوص تایید کامران باقری لنکرانی به عنوان کاندیدای جبهه پایداری توسط شورای فقاهتی این جبهه گفت: اگر وی به تایید شورای فقاهتی نرسیده بود که معرفی نمی‌شد و حتما لنکرانی به تایید رسیده است که آیت الله مصباح یزدی به عنوان یکی از فقهای جبهه پایداری، در جلسه معرفی وی حضور خواهد یافت.

جلالی در مورد حضور سعید جلیلی در این مراسم نیز تصریح کرد: اگر وی سفر خارجی نداشته باشد، دوستان مایل هستند که وی در جلسه حضور داشته باشد البته برای حضور وی، پیگیری‌هایی هم انجام شده است.

وی درباره اعلام حمایت رسمی جلیلی، میرکاظمی و فتاح از لنکرانی، تأکید کرد: امیدوارم که این امر محقق شود چرا که بعید می دانم مانعی بر سر این کار وجود داشته باشد.

کاندیدای جبهه پایداری قرار است که روز یکشنبه با حضور و سخنرانی آیت‌الله مصباح یزدی در مسجد ارک تهران برگزار شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *