اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به مجموعه ورزشی شهید مقداد بندرامام

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری فارس، جمشید حمایتی اظهار داشت: افزایش فضاهای ورزشی در بندرامام سبب هدایت جوانان به سمت و سوی پیشرفت  ترقی می‌شود.

وی با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی در بندرامام، ادامه داد: کمبود فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی باعث شده جوانان نتوانند از اوقات فراغت خود به‌نحو شایسته استفاده کنند.
بخشدار بندرامام افزود: همین مسئله سبب گرایش جوانان به سمت و سوی آسیب‌های اجتماعی می‌شود و این مشکل باید با حمایت بیشتر مسئولان برطرف شود.
وی ادامه داد: متاسفانه احداث مجموعه ورزشی شهید مقداد که از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در بندرامام بوده به‌دلایلی از جمله کمبود اعتبارات متوقف شده است.
حمایتی تصریح کرد: رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعددی به‌منظور تأمین اعتبار این پروژه انجام و اخیراً منجر به کسب نتایج مطلوبی شد.
وی گفت: ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به‌منظور تکمیل عملیات ساخت مجموعه ورزشی شهید مقداد این شهرستان اختصاص یافت.
بخشدار بندرامام اضافه کرد: در حال حاضر عملیات ساخت مجموعه ورزشی شهید مقداد بندرامام ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: متاسفانه پروژه‌های عمرانی متعددی در بندرامام به‌صورت نیمه‌تمام رها شده و درصورت آغاز مجدد عملیات اجرایی این پروژه‌ها می‌توان به بهبود وضعیت این شهر امیدوار بود.
حمایتی بیان کرد: بهبود وضعیت عمرانی، اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و … بندرامام نیازمند اختصاص اعتبارات و مدیریت صحیح است.
وی افزود: مردم بندرامام توقع زیادی جزء فراهم آوردن حداقل‌ها را ندارد که متاسفانه هنوز حداقل امکانات نیز برای این مردم این شهر فراهم نشده است.
بخشدار بندرامام ادامه داد: امیدواریم مسئولان با تلاش مضاعف، مدیریت اعتبارات و نظارت اجرای پروژه‌های عمرانی را سرعت ببخشند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع پاره‌ای از مشکلات گره خورده این شهر باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *