نماینده شادگان: نخبگان بیایند/ ۴ سال عمر شورا زمانی برای آزمون و خطا نیست

خورنا: نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر باید بدانند چهار سال عمر شورا زمانی برای تجربه کردن و آزمون و خطا نیست.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تمام کسانی که پا به عرصه ثبت نام شوراها گذاشته‌اند باید با شناخت مسائل شهرداری و شورا قدم به میدان گذاشته و بدانند که چهار سال عمر شورا زمانی برای تجربه کردن و آزمون و خطا نیست.

وی ضمن دعوت از نخبگان برای حضور در عرصه چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: مردم انتظار دارند کسانی وارد کار شوند که بتوانند تهیه طرح‌ها و لوایح کارساز را انجام دهند و در این زمینه اندر خم یک کوچه نباشند.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کاندیداهای شورای اسلامی شهر باید نظارت صحیحی بر شهرداری و دهیاری‌ها داشته باشند و با تسلط در این خصوص نواقص و کمبود و کاستی‌ها را مرتفع سازند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و نامزدهای شوراهای شهر و روستا موظفند ضمن نگاه ملی و حماسه سیاسی که مورد نظر مقام معظم رهبری است در انتخابات شوراها شرکت کرده و به آن اهمیت دهند.

تمیمی اضافه کرد: کاندیداها باید خودشان را خوب نشان دهند تا مردم هم برای انتخابات شهر و روستا و هم برای انتخابات ریاست جمهوری اهمیت جدی قائل شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید زمینه را برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای آماده کنند، گفت: از هم اکنون شهرستان شادگان آماده برگزاری  انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری است.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و با صلابت خود در پای صندوق‌های رأی حماسه سیاسی به‌یادماندنی خلق خواهند کرد.