شهردار آبادان: وزارت نفت اعتبار ۲۰ میلیاردی دولت به آبادان را تامین نمی‌کند

خورنا: شهردار آبادان گفت: در سفری که رئیس جمهور برای افتتاح پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه به آبادان داشت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری آبادان اختصاص داد که وزارت نفت این مبلغ را تامین نمی‌کند.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: شهرداری آبادان در سال ۹۱ از محل درآمدهای خود مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در سطح شهر را اجرا کرد.

وی افزود: این در حالی است که کل اعتباراتی که دولت در سال ۹۱ به شهرداری آبادان اختصاص داد ۱۱ میلیارد ریال بود که ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن در فروردین ماه امسال ابلاغ شد.

شهردار آبادان ادامه داد: اگر دولت معادل ۱۷۰ میلیارد ریالی که شهرداری از محل درآمدهای خود برای عمران آبادان اختصاص می‌داد می‌پرداخت شاهد تحول عظیمی در آبادان می‌بودیم.

شیرازی تصریح کرد: متاسفانه دولت تنها به دادن شعار اکتفا کرده و در عمل بودجه مناسبی در اختیار قرار نمی‌دهد.

* وزارت نفت اعتبار ۲۰ میلیاردی دولت به آبادان را تامین نمی‌کند

وی اضافه کرد: در سفری که رئیس جمهور برای افتتاح پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه به آبادان داشت مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری آبادان اختصاص داد.

شهردار آبادان خاطرنشان کرد: مقرر بود این بودجه از طریق وزارت نفت به شهرداری آبادان اختصاص داده شود.

شیرازی افزود: با وجود تاکید رئیس جمهور مبنی اختصاص این اعتبارات برای کمک به اجرای پروژه‌های زیباسازی شهری آبادان متاسفانه وزیر نفت و پالایشگاه زیر بار اختصاص این مبلغ نمی‌روند.

وی گفت: در سال ۹۲ پروژه‌های مختلفی برای آبادان پیش‌بینی شده که برخی از آن‌ها در حال اجرا و برخی در مراحل مطالعاتی است که برای اجرایی شدن آن‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات بیشتری از سوی دولت هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *