کاهش ۳۳ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در آبادان

خورنا: فرمانده پلیس‌راه آبادان ـ اهواز گفت: امسال شاهد کاهش ۳۳ درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در محدوده پلیس راه آبادان بودیم.

مجید نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حالی که در سال‌های گذشته پلیس‌راه آبادان در رده نهم استان خوزستان قرار داشت با همت و تلاش همکاران ما در پلیس‌راه هم‌اکنون در رده سوم پلیس‌راه‌های استان خوزستان قرار دارد.

وی افزود: البته پلیس راه آبادان می‌توانست در جایگاه نخست استان نیز قرار گیرد اما وقوع چند فقره تصادف منجر به فوت در سال گذشته در مسیر آبادان ـ ماهشهر موجب شد تا جایگاه پلیس‌راه آبادان به رتبه نخست افزایش نیابد.

فرمانده پلیس‌راه آبادان ـ اهواز ادامه داد: پلیس راه آبادان حوزه وسیعی در محدوده یک هزار و ۲۸۸ کیلومتر را در حوزه استحفاظی خود دارد.

وی تصریح کرد: در طول ایام نوروز و با به‌کارگیری همه توان، امکانات، نفرات و تجهیزات خود و آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیروها خوشبختانه شاهد کاهش محسوس تصادفات منجر به فوت بودیم.

نظری اضافه کرد: علاوه بر نیروهای پلیس‌راه آبادان از ۱۳ نیروی کمکی نیز در طول اجرای طرح در اوایل سال استفاده شد.

فرمانده پلیس‌راه آبادان ـ اهواز خاطرنشان‌کرد: همچنین شش دستگاه خودرو نیز برای اجرای طرح نوروزی توسط پلیس‌راه آبادان دریافت شد.

نظری افزود: دو کانکس نیز در مسیر آبادان ـ اروندکنار و آبادان ـ بندر امام خمینی برای انجام هرچه بهتر ماموریت‌ها استقرار یافت.

وی گفت: در مجموع و در نوروز امسال شاهد کاهش ۳۳ درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در محدوده پلیس راه آبادان بودیم.

فرمانده پلیس‌راه آبادان ـ اهواز تصریح کرد: آمار تصادفات منجر به خسارت در این محدوده نیز ۱۱ درصد کاهش یافته است.

نظری اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۰ تیم گشتی به صورت شبانه‌روزی به گشت‌زنی در حوزه پلیس استحفاظی پلیس‌راه آبادان پرداختند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *