برپایی اردوی ۲۰۰ نفره بسیج دانشجویی در شادگان

خورنا: سرپرست فرمانداری شادگان از برپایی اردوی ۲۰۰ نفره بسیج دانشجویی متشکل از ۱۰۰ نفر از استان مازندران و ۱۰۰ نفر از خوزستان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی پیش از ظهر امروز در جلسه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی که در محل فرمانداری و با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: برپایی این اردوها در راستای رسیدگی به فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مناطق مختلف شهرستان شادگان بسیار موثر است.

وی از ساخت و ترمیم دو منزل به‌منظور حمایت از مستضعفان، دو مدرسه و دو مسجد در روستاها خبر داد و افزود: این نیروها شامل دو گروه ۲۰۰ نفره متشکل از ۱۰۰ نفر از نیروهای جهادی بسیج دانشجویی استان مازندران و ۱۰۰ نفر از نیروهای جهادی بسیج دانشجویی استان خوزستان هستند.

سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان کرد: این اردو به مدت ۲۰ روز در شهرستان شادگان برپا بوده و نیروها در این مدت نسبت به انجام امور فوق اقدام کرده‌اند که البته این اردو همچنان نیز تداوم خواهد داشت.

وی همچنین عنوان کرد: در همین راستا بخشداران مرکزی و خنافره موظف هستند نسبت به رسیدگی به مشکلات و نواقص نیروهای جهادی بسیج اقدام کنند و درصدد مرتفع ساختن این مشکلات بکوشند.

سنواتی ادامه داد: نیروی انتظامی نیز در مدت زمان حضور این نیروها در منطقه باید با تعامل و همکاری بیشتری، امنیت را برقرار کند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: آموزش و پرورش شهرستان نیز در راستای رسیدگی به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اسکان نیروهای جهادی تعهد داشته و در این زمینه همکاری مطلوب را برقرار کند.

وی در پایان از همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای تامین مایحتاج نیروهای جهادی بسیج دانشجویی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *