اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر هندیجان انتخاب شدند

خورنا: فرماندار هندیجان از انتخاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی که ۱۲ نفر در هندیجان و هشت نفر در شهر زهره هستند خبر داد.

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه انتخابات و در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و در خور شان، هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر هندیجان انتخاب شدند.

وی افزود: در همین راستا در هندیجان، ۱۲ نفر به‌عنوان هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفتند.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: در شهر زهره نیز هشت نفر کار نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر را بر عهده خواهند داشت.

وی همچنین عنوان کرد: همه تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر اندیشیده شده است و هیچگونه مشکلی در این زمینه پیش‌روی مردم و مسئولان قرار ندارد.

فرج‌الهی اضافه کرد: از مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان انتظار داریم در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم همه تلاش خود را به‌کار بسته و اقدام کنند.

وی در پایان با بیان اینکه تمام بسترهای لازم برای یک انتخابات سالم و پرشور در این بخش فراهم است، گفت: مردم با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات پیش‌رو بار دیگر ثابت خواهند کرد که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و دشمنان نظام و انقلاب را با حماسه حضور خود ناکام و نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب می‌کنند.