ارسال ۵۹۰۰ اثر به کنگره ملی شعر خلیج فارس هندیجان

خورنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از ارسال ۵ هزار و ۹۴۶ اثر به کنگره ملی شعر خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تاکنون تعداد ۳ هزار و ۹۷۲ اثر در بخش کلاسیک، یک‌هزار و ۹۶۸ اثر در بخش سپید و شش اثر در بخش ویژه عربی به کنگره ملی شعر خلیج فارس ارسال شده است.

وی افزود: آثار ارسالی از هنرمندان شهرهای سوسنگرد، هویزه، قم و رامشیر به دبیرخانه سومین کنگره شعر ملی خلیج فارس رسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تصریح کرد: از دی‌ماه سال ۹۱ فعالیت گسترده و همه جانبه خود را در خصوص برگزاری هر چه بهتر این کنگره آغاز و در گام نخست فراخوان همایش را برای ۳۱ استان کشور فرستادیم.

وی اضافه کرد: در گام دوم، فراخوان را برای ۳۳۷ ادارات ارشاد و حوزه‌های هنری استان ارسال کرده‌ایم و در گام سوم نام و شماره همراه شاعران را از ادارات تمام شهرستان‌های کشور خواسته‌ایم که ۱۳۸ شهرستان در این زمینه همکاری لازم را با ما داشتند.

مهدی‌نیا همچنین عنوان کرد: در راستای برگزاری و تدارک مقدمات این کنگره مسئولان شهری به‌ویژه فرماندار و نماینده مردم هندیجان در مجلس همکاری و تعامل مطلوبی برقرار کردند.

وی در پایان گفت: این کنگره ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس در اسکله بحرکان شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *