پیروزی صنعت نفت را به روح‌الله عرب تقدیم می‌کنیم

خورنا: احمد پارو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بر خلاف عقیده سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن به نظر من این تیم صنعت نفت بود که در مسابقه جمعه شب بر حریف برتری داشت.
وی با اشاره به بازی هفته نهم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: دو موقعیت خوب دیگر را نیز توسط امید شریفی‌نسب و سیامک کوهنورد از دست داده که این موضوع نشان می‌دهد که لیاقت کسب هر سه امتیاز را داشتیم.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه از آخرین وضعیت روح‌الله عرب؛ مهاجم مصدوم این تیم گفت و افزود: این بازیکن از ناحیه زانو و رباط صلیبی دچار مشکل شده و تا پایان فصل از حضور در ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت محروم شد.
وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: روح‌الله عرب شش سال برای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان زحمت کشیده و تصمیم هیئت مدیره مبنی بر این است که حمایت‌های لازم را از این مهاجم به عمل آورند.
پارو تصریح کرد: به هر حال نبود این مهاجم گلزن به لحاظ روحی برای همبازیان وی مشکل ایجاد کرد ولی همه بازیکنان قبل از بازی مقابل راه‌آهن هم‌ قسم شده تا برنده میدان شده و این پیروزی را به روح‌الله عرب تقدیم کنند.
وی همچنین از بازی مهرداد بشاگردی؛ دروازه‌بان تیم صنعت نفت در مقابل راه‌آهن تقدیر کرد و افزود: بشاگردی یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر کشور بود.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با توجه به اعتقاد غلامحسین پیروانی به بازیکنان جوان، مهرداد بشاگردی می‌تواند با حضور در ترکیب تیم صنعت نفت به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران تبدیل شود.