باختهای سریالی شهرداری ماهشهر در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور

خورنا: تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در شیراز  بانتیجه سنگین سه بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خورنا، این دیداردرهفته اول دور برگشت دور دوم چارچوب رقابتهای گروه سوم لیگ دسته۳ کشور برگزارشد.

تیم‌های فوتبال شهرداری ماهشهر و بهمن شیراز عصر روز شنبه ۲۴ فروردین ماه  به میزبانی ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه  بر صفر بهمن خاتمه یافت.

شاگردان موسی قنواتی که دور رفت در حسرت پیروزی سوختند و با سه تساوی و سه باخت تنها سه امتیاز کسب کرده و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته بودند عزم خود را جزم کرده بودند تا حداقل امتیاز را از این دیدار کسب کنند اما تیم بهمن صدرنشین گروه که به سلاح قدرت و دوندگی مجهز بود فرصت تلافی و پیروزی را از شهرداری گرفت.

گفتنی است در گروه سوم دور دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور تیم بهمن شیراز با ۱۴ امتیاز، توسعه و عمران فردوس با ۱۱ امتیاز، کارگر بنه گز با ۹ امتیاز، وحدت خاوران با ۷ امتیاز، شهرداری ماهشهر با ۳ امتیاز و توحید بوشهر با ۲ امتیاز به ترتیب در مکانهای اول تا ششم قرار دارند.

موسی قنواتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر  بعد از شکست در مقابل بهمن شیراز اظهار داشت: تمرینات تیم ما در ایام تعطیلات نوروز با جدیت پیگیری نشد و بر همین اساس با وجود اینکه در نیمه اول بچه ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم نیروی ما تحلیل رفت و هر چه از زمان بازی می گذشت تیم حریف بر ما مسلط تر می شد.

وی ادامه داد: هنوز امید خود را برای صعود از گروه خود از دست نداده ایم هر چند کار مشکل شده است و باید چهار بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی این پتانسیل را در مجموع تیم می بینم و هنوز به صعود امیدوار هستیم.

قنواتی در پایان از هواداران خواست در هنگامه کنونی که تیم شهرداری نیاز مبرم به امتیاز دارد بازیکنان و مجموع تیم و باشگاه را به مانند گذشته برای رسیدن به موفقیت یاری کنند.

تیم فوتبال شهرداری در هفته هفتم روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای ماهشهر، میزبان تیم توسعه و عمران فردوس است.

سایر نتایج هفته ششم گروه سوم:

(توسعه و عمران فردوس۱…….. وحدت خاوران ۱)

(کارگر بنه گز ۲…..توحید بوشهر ۱)

گزارش از یونس عبادی